سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، خردها را تباه و از درستی دور می کند . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» این ادبیات از شما بعید بود آقای روحانی!

این ادبیات از شما بعید بود آقای روحانی!

اظهارات رئیس‌جمهور در برچسب زدن به نیمی از شرکت‌کنندگان در انتخابات، تعجب و انتقاد ناظران رسانه‌ای را برانگیخت.

حسن روحانی

دکتر روحانی در جریان معرفی وزیر پیشنهادی ورزش(نصرالله سجادی) به مجلس با ادبیاتی به دور از عقلانیت و اعتدال گفت: «مردم در 24 خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر رای ندادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رای دادند


سایت نیمروز با اشاره به این اظهارات ناپخته و نسنجیده نوشت: این روزها شاهد آن هستیم که روحانی که به واسطه تنها 250 هزار رای رئیس جمهور قانونی همه ملت شده است در توهین‌های مکرر خود، افرادی را که به وی رای نداده‌اند حامی افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر معرفی می‌کند! هر چند که پس از انتخاب ایشان این ادبیات در کلام وی و دیگر مردان دولت یازدهم مشاهده شده بود ولی هیچگاه به این صراحت نیمی از مردم ایران حامی افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک‌رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر لقب نگرفته بودند.

این تحلیل می‌افزاید: سؤال اینجاست که آقای روحانی در 24 خرداد با چه کسانی رقابت کردند و مردم حق رای به کدام یک از افراد را داشتند؟ در میان شش نامزدی که تا روز پایان در صحنه باقی ماندند، حسن روحانی اندکی بیش از 50 درصد آرا را کسب کرد و همه 5 نامزد دیگر 45.9 درصد آرا را کسب کردند. یعنی 45.9 درصد مردم ایران در 24 خرداد به افراط، تفریط، خشونت، خودرایی، تک رایی، عدم مشورت و عدم تدبیر رای داده‌اند؟!

نویسنده می‌پرسد: یعنی تنها حسن روحانی نماد اعتدال و مبارزه با خشونت و تک‌رایی است و همه 5 نامزد دیگر که همانند روحانی از طریق شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند، چهره‌هایی افراطی و خشونت‌طلبی بوده‌اند؟! آیا این توهین به 18 میلیون ایرانی محسوب نمی‌شود؟ متاسفانه این رویکرد غیراخلاقی در چند وقت اخیر نیز مکرراً شنیده شده است. و شاهد آن هستیم که همه نامزدهای انتخابات با تعابیری نظیر طالبانیسم و افراط‌گرایی از سوی حامیان دولت خطاب می‌شوند.

نیمروز تصریح کرد: مایه شرمساری دولت یازدهم است که پاسخ مردم غیوری را که حماسه سیاسی آفریده و پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند با تعابیری همچون حامیان افراط و خشونت‌طلبی توصیف می‌کنند.

 

منبع: فرهنگ



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/8/20 :: ساعت 6:34 عصر )
»» تذکر فوری امام(ره) به مداح خوش صدا

حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان در کتاب خاطرات خود از دوران حضور امام در نجف اشرف، تعریف می‌کند:

امام خمینی

حضرت امام(ره) در نجف اشرف، معمولا برای شهادت ائمه در منزل روضه و ذکر مصیبت داشتند که آقای کشمیری آن را انجام می‌داد؛ اما برای شهادت زهرا(س) سه روز آن هم دو بار، در فاطمیه اول و دوم.


در ولادت معصومین(ع) نیز جلوس داشتند و گاهی هم مداحان اهل بیت، شعر می‌خواندند. ظاهرا در 20 جمادی الثانی 1388 قمری که سالروز ولادت حضرت زهرا(س) بود، طبق معمول حضرت امام(ره) در حیاط منزلشان که حدود چهل متر مربع مساحت داشت و آکنده از جمعیت بود، جلوس کرده بودند.


در آن روز یکی از مداحان ایرانی که بسیار خوش صدا بود و تازه به عراق آمده بود، اجازه گرفت وشروع کرد به خواندن قصیده ای درباره حضرت زهرا(س) تا رسید به بیتی که برای بالا بردن مقام حضرت زهرا(س) بوی تحقیر برخی از انبیای عظام از آن استشمام می‌شد.


در حالی که جمعیت سراپا گوش بودند، حضرت امام قبل از آنکه جمله تمام شود، ناگهان با لحنی تند فریاد زدند: «آقا این چه حرف‌هایی ست، می‌خوانید.
آقا این مطالب را نخوان» (نقل به مضمون) و به این ترتیب با وجود علاقه و ارادت فوق العاده‌ای که به حضرت زهرا(س) داشتند و در ذکر مصیب ایشان حتی یک لحظه نمی‌توانستند از گریه و ریختن اشک، خودداری کنند، برای یک لحظه هم نتوانستند شکستن مرزهای الهی را با کوچک شمردن انبیا به خاطر حضرت زهرا(س) تحمل کنند و بدون رودربایستی با این که میزبان جلسه بودند و مداح میهمان بود، بی‌درنگ و در میان جمع و در وسط جمله با قاطعیت او را نهی کردند.


منبع: مرکز اسناد


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/8/19 :: ساعت 7:47 عصر )
»» ما ملت گریه سیاسی هستیم

گریه سیاسی در کلام امام خیمینی(ره)

امام خمینی(ره) فرمودند: ما ملت گریه سیاسى هستیم، ما ملتى هستیم که با همین اشک‌ها سیل جریان مى‏دهیم و خرد مى‏کنیم سدهایى را که در مقابل اسلام ایستاده است.

گریه سیاسی در کلام امام خیمینی

زنده نگه داشتن یاد سالار و سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع) از سنت های مسلمانان، ایرانیان و حتی آزادگان سراسر جهان است. کوچه و خیابان های امروز و فردای کشورمان را بوی و عطر محرم و پارچه های سیاه عزاداری گرفته است. عشق به امام حسین(ع) و یاورانش در دل هر پیر و جوان و زن و مردی نهفته است و هر فردی به وسع خود می کوشد تا بتواند با برپایی مراسم عزاداری و روضه خوانی یاد آن امام شهید و غریب را زنده نگه دارد.

دریافت فایل صوتی (حجم: 700KB):

لینک1

لینک2

 

دریافت کلیپ تصویری:

لینک1 (حجم:14MB)

لینک2 (حجم: 5MB)

گریه سیاسی

آنچه در ادامه می‌خوانید سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

 

روضه نخوانید!

دست اهل منبر را، دست علما را بستند و نگذاشتند که اینها تبلیغات خودشان را بکنند؛ و آنها تبلیغات را از آن طرف شروع کردند، و ما را به عقب راندند و تمام مخازن ما را به چپاول بردند. در زمان محمدرضا هم به همین معنا، منتها با فرم دیگر، به فرم دیگر، نه با آنطور سرنیزه، به یک جور دیگر، این طایفه را مى‏خواستند کنار بگذارند. حالا هم همان ها [هستند] منتها جوان هاى ما را بازى مى‏دهند. همان مساله است. همان مساله زمان رضاخان است که مجالس را او قدغن کرد. حالا یک دسته‏اى آمده‏اند مى گویند که نه، دیگر روضه نخوانید! نمى‏فهمند اینها که روضه یعنى چه. اینها ماهیت این عزادارى را نمى‏دانند چیست. نمى‌‏دانند که این نهضت امام حسین آمده تا اینجا، تا این نهضت را درست کرده (1).

ملت گریه سیاسی هستیم

انقلاب کردیم که شعائر اسلام را زنده کنیم، نه انقلاب کردیم که شعایر اسلام را بمیرانیم. زنده نگه داشتن عاشورا یک مساله بسیار مهم سیاسى- عبادى است. عزادارى کردن براى شهیدى که همه چیز را در راه اسلام داد [ه‏]، یک مساله سیاسى است؛ یک مساله‏اى است که در پیشبرد انقلاب اثر بسزا دارد.

ما از این اجتماعات استفاده مى‏کنیم. ما از آن «اللَّه اکبر» ها، ملت ما از آن «اللَّه اکبر» ها استفاده کرد. آن «اللَّه اکبر» ها را باید حفظ بکنیم. این مظاهر و شعائر و امورى که در اسلام در آن سفارش شده باید فکر کنید که اینها یک مساله سطحى نبوده است که مى‏خواستند جمع بشوند و گریه کنند، خیر .ما ملت گریه سیاسى هستیم، ما ملتى هستیم که با همین اشکها سیل جریان مى‏دهیم و خرد مى‏کنیم سدهایى را که در مقابل اسلام ایستاده است (2).

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/8/18 :: ساعت 7:24 عصر )


»» راهی که نرفتنش نشانه فقدان ایمان است

سیره معصومین(ع) در مواجهه با ظلم؛

راهی که نرفتنش نشانه فقدان ایمان است

زمانی که عده‌ای می‌کوشند در اعتقادات و باورهای عمومی جامعه مسلمین رخنه کرده و پایه‌های اعتقادی آنان را سست نمایند، مراجعه به سیره اهل بیت معصومین علیهم السلام یکی از نقاط روشنگر و راهنماست.

حسین

امروز دنیا، دنیاى مبارزه‌ دو جانبه است. یک طرف، قدرتمندان و قوى پنجه‌هاى جهان قرار دارند و طرف دیگر ملت هاى مظلوم و مستضعف هستند. چنین مبارزه‌اى، امروز  واضح و پر مرارت است؛ مبارزه‌اى است که در آن، قدرتمندان، انواع و اقسام کارهاى خلاف را انجام مى‌دهند و ملت ها مظلوم واقع مى‌شوند. دست هاى پلید قدرت، دنیا را از ظلم و جور پر کرده‌اند. کجاست که نشانى از ظلم و جور آنها نباشد؟ همان‌طور که امیرالمؤمنین (ع)، در آن دوران نسبت به یک نظام فرمودند؛ امروز مى‌شود نسبت به نظام استکبارى گفت: «ما من بیت وبر و لا مدر الا دخل فیها ظلمهم و نبا بها سوء رأیهم» ظلمشان تمام زوایاى عالم را گرفته است. این ظلم ، ظلم جهانى از سوى مستکبرین و قلدرهاى عالم، تکلیفى را روى دوش ما مى‌گذارد.

حال تکلیف چیست؟

 تکلیف ملت ما مبارزه با ظلم و جور و بى‌عدالتى و حق‌کشى و مردم‌کشى است.

چگونه مى‌شود این مبارزه را انجام داد؟

این مبارزه با دست خالى از سلاح، شاید انجام شود؛ اما با دست خالى از علم و معرفت و ایمان، شدنی نیست. این مبارزه بدون شک با بیکارى و بیهودگى و هرزگى نسل هاى رو به رشد، انجام نمى‌شود. این مبارزه با ایمان کامل، هوشیارى و با تلاش همه جانبه از سوى تمام اقشار جامعه ، مخصوصاً قشرهاى جوان و نوجوان، باید انجام شود.

بنیاد و اساس اسلام ، مبارزه و تفکر مثبت ظلم‌ستیزی است: «ملت اسلام پیرو مکتبی است که برنامه آن خلاصه می‌شود در دو کلمه: « لاتَظلمون و لاتُظلمون ».

بدون شک یکی از بزرگترین عوامل انحطاط جوامع بشری این است که طرز تفکر افراد جامعه در مورد مبارزه و مقابله با ظلم وستم و طرز تصور آنها در مورد عدالت و عدالتخواهی بمیرد.

نه تنها ترک ظلم ستیزی و مرگ تفکر عدالتخواهی باعث سلطه اشرار و ستمگران بر جامعه می‌‌گردد بلکه شریعت و دین (و در واقع تفکر دینی و مذهبی) نیز قوام و پایه خود و درنتیجه قدرت پویایی خود را از دست می‌دهد. امام علی (ع) در این ارتباط می‌فرمایند:
«قوام الشریعه الامر بالمعروف و النهی عن المنکر.»
قوام و جوهره وجودی شریعت، امر به معروف و نهی از منکراست.

 شیوه و روش تمامی پیامبران و ائمه اطهار(ع) مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی در هر زمان بوده است در زمان حضرت موسی(ع) استکبار «فرعون» بود، زمانی استکبار «نمرود» بود، زمانی استکبار «معاویه» بود، زمانی دیگر استکبار «یزید» بود و... و تمام پیامبران الهی و ائمه ما با این مستکبران مبارزه می کردند و هیچ گاه این مبارزه تعطیل نشده است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/8/17 :: ساعت 6:16 عصر )


»» ماجرای جوان روسی که یکسال نوحه فارسی میشنید

کلیپ صوتی پیش رو گزیده‌ای از سخنان استاد پناهیان پیرامون اثر اباعبدالله الحسین علیه السلام بر دلهاست که در ادامه به نقل خاطره جالبی از نحوه آشنایی یک جوان روسی با امام حسین علیه‌السلام که به مداحی‌های اباعبدالله علاقه مند شده بود می‌پردازند.

پناهیان

دانلود کلیپ صوتی:

لینک1 (حجم: 7MB)

لینک2 (حجم: 7MB)

لینک3 (حجم: 7MB)

لینک4 (حجم: 3MB)

 

در جامعه ما، در جامعه جهانی، درمنطقه؛ امام حسین گره گشاست، باید به امام حسین پرداخت

خدا از امام حسین نمی‌گذرد، جهان رو در کربلا متوقف نگه داشته است

چرخه حیات در عالم، دوباره از کربلا خواهد چرخید؛ همه باید به کربلا برگردند

حیات از کربلا دوباره آغاز خواهد شد

همان حیاتی که تو در ذکر اباعبدالله الحسین، دوباره پیدا می‌کنی

همان حیاتی که تو در کنار حرم اباعبدالله الحسین، دوباره پیدا می‌کنی و احیاء می‌شوی

این یک احساس فردی و بر اساس فرهنگی که در آن زندگی کرده‌ای نیست؛

گاهی از اوقات اثر اباعبدالله الحسین در آدم‌هایی که قرن‌ها در فرهنگ‌های دیگر زندگی کرده‌اند، بیشتر از اثری است که اباعبدالله الحسین در ما می‌گذارد

امام حسین علیه السلام با فطرت‌ها حرف می‌زند.

 

متوقف نشوید پشت سر موانع خودساخته، موانع پیش‌ ساخته، موانع ایذایی که دشمن ایجاد کرده،

و یک وقت فکر نکنید که تا این موانع را عبور نکنید، نمی‌توانید به دشمن دسترسی پیدا بکنید

امام حسین(ع) شما را از فراز موانع عبور می‌دهد و دل‌ها را تسخیر می‌کند

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/8/16 :: ساعت 11:32 عصر )


»» توهین به حضرت زهرا(س) و شیعیان در مجله نهضت آزادی

بازهم توهین وقیحانه به مقدسات

گستاخی مجله نهضت آزادی در توهین به حضرت زهرا(س)

در آستانه عید غدیر امسال یک یادداشت توهین‌آمیز به حضرت امیرالمومنین در روزنامه بهار موجب آزرده‌خاطر شدن دوستداران ائمه اطهار(ع) شد.

خیلی‌ها اعتقاد داشتند که با آغاز فعالیت دولت جدید، یاوه‌گویان و روشنفکرمابان گذشته با توهم باز شدن فضای ولنگاری رسانه‌ای احیا خواهند شد.چاپ مقاله توهین‌آمیز در روزنامه بهار زنگ خطر ورود این افراد را به صدا درآورد و گویا قرار است هرازگاهی شاهد این توهین‌ها و یاوه‌بافی‌ها باشیم.

چشم انداز ایران

در آخرین مورد یادداشتی با عنوان «آتشی زیر خاکستر» در مجله چشم‌انداز ایران (نزدیک به نهضت آزادی) منتشر شده است که نویسنده با نیت دلسوزی برای حکومت(!) اقلیت‌های مذهبی را آتشی زیر خاکستر سرد دانسته است.
نویسنده به بهانه محور قرار دادن وحدت شیعه و سنی در کشور دچار لغزش شده و خواسته(!) یا ناخواسته به ائمه اطهار علیهم السلام و حضرت زهرا(س) توهین کرده است.

در این مطلب درباره توجه بیش از حد شیعیان به حضرت زهرا(س) آمده است: «بعد از جنگ (تحمیلی) توجه به ایشان نسبت به سایر ائمه برجسته‌‌‌تر شد و رویکرد به ایشان نیز متفاوت شد.به تدریج مهم‌ترین فاز زندگی ایشان در روزهای اول پس از وفات پیامبر اعلام شد و برخورد خلیفه دوم با ایشان برای گرفتن بیعت از ساکنین منزل ایشان و حوادث گفته شده در این مورد پررنگ شد.پیش از آن درگذشت آن حضرت به عنوان وفات یاد می‌شد که به تدریج عنوان شهادت جایگزین شد و در رسانه‌ها هم رایج شد.»
نویسنده در ادامه می‌نویسد: «متاسفانه مساله(!) حضرت زهرا(س) را چنان احساسی و عاطفی عنوان می‌کنند که شنونده و بیننده به جای تامل و تفکر در شخصیت و منش ایشان، صرفا حس انتقام‌جویی و کینه‌توزی پیدا می‌کند»!

گویا نویسنده این مطلب در میانه نوشتن آن از خود بی‌خود شده و تا توانسته به حضرت‌زهرا (س)، عزاداران وی و هیئات مذهبی توهین کرده است که بسیاری از آنها را نمی‌توان منعکس کرد.

مثلا در بخشی از مقاله برگزاری عزاداری برای حضرت زهرا به «گرم کردن تنور» تعبیر شده است یا نویسنده قویا به مخاطبان القا کرده که شیعیان هر روز به دنبال پیدا کردن سوژه برای ایجاد نفاق هستند.

در مقاله آتشی زیر خاکستر به دفعات به شیعیان، حضرت زهرا و طفل مظلوم ایشان زیارت عاشورا و قبرستان بقیع توهین شده و اینگونه نتیجه گرفته که با ادامه اینگونه عزاداری‌‌ها اسلام به 60 سال پیش باز‌می‌گردد و خرافات و فرقه‌گرایی و رمالی و جن‌گیری رواج می‌یابد! نویسنده هشدار داده وضعیت فعلی آتش زیر خاکستر است که در زیر آن دم به دم بر آتشی پنهان دمیده می‌شود.

 

در حالی که نهادهای قضایی و نظارتی اعلام کردند باید برخورد شدیدی با اینگونه ولنگاری‌های رسانه‌ای صورت گیرد وزیر محترم ارشاد تاکنون هیچ واکنشی به اینگونه مطالب موهن که در آن به صراحت به برخی باورهای دینی توهین‌ می‌شود نشان نداده است. عدم موضع‌گیری وزارت ارشاد به اینگونه مطالب، عملا رسانه‌های مغرض را تشویق خواهد کرد که خطوط قرمز را خود تعیین کنند و هر آنچه دوست دارند را منتشر کنند.

منبع: وطن امروز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/8/15 :: ساعت 9:26 عصر )
»» توصیه های آیت الله جاودان برای ماه محرم + فیلم

ویدئو کلیپ زیبا ازتوصیه‌های آیت‌الله جاودان برای ماه محرم

توصیه‌های استاد اخلاق، آیت‌الله جاودان برای ماه محرم

آیت الله جاودان

 آیت‌الله جاودان از علمای اخلاق به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: در محرم از نگاهتان مراقبت کنید! اگر آدم بتواند از چشمش مراقبت جدی کند، آن وقت می‌تواند برای امام حسین(ع) گریه کند. 

دانلود فایل تصویری(حجم: 10MB):

لینک1

لینک2

لینک3

آیت‌الله محمدعلی جاودان، استاد حوزه و دانشگاه و از علمای برجسته اخلاق تهران به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم توصیه‌هایی را بیان کرد.

این موارد به صورت تیتروار در ادامه می‌آید:

ـ انسان اگر می‌خواهد از ماه محرم استفاده کامل بکند، باید از یک سال گذشته خود مواظبت کرده باشد.

ـ دهه اول محرم منحصر به امام حسین(ع) است. اگر انسان بتواند باید هیچ‌کار غیرضروری مگر کارهای مربوط به امام حسین(ع) انجام ندهد.

ـ انسان در محرم باید خیلی از چشمش مراقبت کند. فرموده‌اند هر نگاهی که شخص به نامحرم بکند،‌ این یک تیر مسموم از تیرهای شیطان است. اگر آدم بتواند از چشمش مراقبت جدی کند، آن وقت می‌تواند برای امام حسین(ع) گریه کند.

ـ گاهی آدم گریه می‌کند اما دلش نسوخته است. اگر دل بسوزد و گریه کند، آن وقت قیمت دارد!

ـ مرحوم آیت‌الله حق‌شناس دستوری داشتند و می‌فرمودند: بروید روضه خلوت! گاهی ما دنبال جایی هستیم که روضه شلوغ و صدای خوش دارد و وقتی سینه می‌زنند تمام محله خبردار می‌شوند!

ـ از غذایتان مواظبت کنید. انسان هر چه بیشتر غذایش را مراقبت کند و غذای پاک و حلال بخورد، ‌در گریستن برای امام حسین(ع) توفیق بیشتری دارد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/8/14 :: ساعت 7:31 عصر )
»» دانلود مداحی زیبای بازم محرم، باز روضه چشماتون

مداحی «بازم محرم، باز روضه چشماتون» کربلایی جواد مقدم

بازم محرم

 

لینک4 (حجم: 8MB)
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/8/13 :: ساعت 6:26 عصر )
»» 21جمله طلایی رهبر انقلاب به مناسبت13آبان

21جمله طلایی رهبر انقلاب به مناسبت13آبان

13 آبان، نماد مقاومت، پایداری و ایستادگی امت انقلابی ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است و پاسداشت این روز تاریخی، یکی از وظایف نسل جوان انقلابی امروز و آینده است.

اگرچه در برهه‌های مختلف، برخی افراد بریده از انقلاب و خسته از ادامه‌ی راه تلاش کرده‌اند تا با ترفندهای مختلف، از درجه مقاومت امت بکاهند اما چراغ راه و مصباح هدایت انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین است و رهنمودهای ایشان به عنوان نصب العین رفتار جوانان انقلابی و امت همیشه در صحنه مورد تاکید بوده است.

براساس این گزارش، با توجه به نزدیک بودن یوم الله 13 آبان تلاش شد تا گلچینی از بیانات حضرت امام خامنه‌ای طی سال‌های زعامتشان بر امت اسلامی به مناسبت این ایام گردآوری شده و منتشر شود.

گفتنی است باتوجه به اینکه بیانات معظم له در سال های مختلف و در برهه های زمانی متفاوتی ایراد شده اند و در برخی موارد، موضوع خاص همان تاریخ بیشتر از سایر وجوه مورد تاکید قرار گرفته اند اما یک اصل اساسی در نگاه ایشان ثابت مانده است و آن، مقاومت در برابر استکبار به رهبری آمریکای جنایتکار و امید به جوانان و امت جهت پیروزی هاست.

امید است با مطالعه‌ی این بیانات، جوانان انقلابی در ادامه‌ی مسیر خود استوارتر و ثابت قدم‌تر قدم بردارند و آنانی که دچار خواب آلودگی عقب نشینی در برابر ظلم مستکبرین شده‌اند، از خواب غفلت بیدار شوند.

امام خامنه‌ای

1- سال 68؛ عدم آرامش آمریکا در برابر انقلاب

انقلابی با جوهر فکری اسلامی ممکن نیست از تعرض آمریکا و امثال آن خود را برکنار بداند. اگر انقلاب اسلامی متعرض آمریکا هم نمی‌شد آنقدر فشار، حیله و خدعه علیه این نظام و انقلاب صورت می‌گرفت تا آنرا منحرف کنند. آمریکا که بر تخت امپراطوری زر و زور تکیه زده است نمی‌تواند در برابر رشد فکرها و اندیشه‌هائی که پایه آن واژگون کردن تخت استکبار است آرام بنشیند(68/8/10)
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/8/12 :: ساعت 9:22 عصر )


»» دانلود ترانه «مرگ بر آمریکا» حامد زمانی

ترانه «مرگ بر آمریکا» با صدای حامد زمانی

ترانه «مرگ بر آمریکا» به مناسبت روز 13 آبان در واحد موسیقی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب تهیه شده است.
شاعر این اثر «محمدمهدی سیار» و خواننده و آهنگساز حامد زمانی است و تنظیم آن را «امید رهبران» و میکس و مستر را «رضا پوررضوی» انجام داده است.

مرگ بر آمریکا

دانلود آهنگ:

لینک1 (حجم: 5MB)

لینک2 (حجم: 12MB)

لینک3 (حجم: 12MB)

لینک4 (حجم: 12MB)

لینک5 (حجم: 12MB)


متن ترانه مرگ بر آمریکا:

مرگ بر تازیانه‌ها، تازیانه‌های بی‌امان، به گرده‌های بی‌گناه بردگان 
مرگ بر مرگ ناگهانی صد هزار زندگی، در یکی دو ثانیه، با سقوط عِلم از آسمان 
مرگ بر کشتن جوانه‌ها، مرگ بر انتشار سم در زلال رودخانه‌ها 
مرگ بر فصاحت دروغ، مرگ بر بوق‌های بوق، مرگ بر سیم‌های خاردار و کشتزارهای بیم 
مرگ بر گورهای دسته جمعی و بندهای انفرادیِ زمین 
مرگ بر بریدن نفس، مرگ بر قفس، مرگ بر شکوه خار و خس، مرگ بر هوس 
مرگ بر حقوق بی‌بشر، مرگ بر تبر، مرگ بر شراره‌های شر 
مرگ بر سفارت شنود، مرگ بر کودتای دور، زندگی باد زندگی او، زنده باد زندگی من تو ما 
یک کلام... مرگ بر آمریکا... 
مرگ بر ابولهب، مرگ بر یزید و شمر و ابن سعد، مرگ بر زاده‌ی زیاد 
بگو بلند: بیش باد 
مرگ بر قطعنامه‌های بستن فرات، قحط آب، مرگ بر تیر مانده بر گلوی کودک رباب 
مرگ بر قطع خنده‌های روشن علیرضا، مرگ بر گلوله‌ای که خط کشید روی خاطرات آرمیتا 
یک کلام...مرگ بر آمریکا...


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/8/11 :: ساعت 11:56 عصر )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 111
>> بازدید دیروز: 113
>> مجموع بازدیدها: 557896
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب