سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» دیدار اشتون با فتنه گران

آیا دیدار مقامات خارجی با فتنه گران، به بخشی از پروتکل استقبال وزارت خارجه تبدیل شده است؟!/ بی‎تفاوتی نسبت به نقض حاکمیت ملی توسط هیات‏‎های اروپایی آنهم در خاک ایران

 

حواشی حضور هیات‌های اروپایی در ایران این سوال را پیش آورده است که آیا وزارت امور خارجه دولت یازدهم رسما دیدار مقامات غربی با فتنه‌گران و اصحاب ضدانقلاب را که صراحتا به معنای نقض حاکمیت ملی در خاک ایران است، به جزئی از پروتکل رسمی استقبال از مهمانان دیپلماتیک خارجی تبدیل کرده است؛ مساله‌ای که ابتدا با دیدار هیات پارلمانی اتحادیه اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده کلید خورد و روز گذشته هم با انتشار خبر دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نرگس محمدی(از محکومان فتنه سال 1388) تکمیل شد.

کاترین اشتون که در روزهای گذشته در کانون توجه رسانه‌های ایرانی و غربی قرار داشت و دیدارهای فشرده دیپلماتیک او با مقامات ایرانی نیز در صدر اخبار بود، در تهران به دیدار یکی از محکومین فتنه 88 رفته و به او قول داده که مساله حقوق بشر در ایران را به طور جدی دنبال کند.
 
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/12/19 :: ساعت 9:44 عصر )
»» تقدیر خجالت آور از روزنامه نگار طاغوتی همکار BBC

تقدیر خجالت‌آور از روزنامه‌نگار طاغوتی همکار BBC
شنبه (17/12/92) در جریان معرفی برگزیدگان جشنواره مطبوعات، چهار نفر مورد تقدیر قرار گرفتند و از جمله دکتر روحانی به پیشنهاد وزارت ارشاد، از فرج‌‌الله صبا به عنوان پیشکسوت روزنامه‌نگاری تقدیر به عمل آورد.
نامبرده از گردانندگان اصلی نشریه مبتذل «زن روز» در رژیم طاغوت و از همکاران اصلی مجید دوامی (از عوامل سازمان سیا) بود؛ نشریه‌ای که به ترویج ابتذال و فساد اخلاقی اهتمام داشت.فرج‌‌الله صبا همچنین یکی از کارگردانان اصلی روزنامه زن (به مدیر مسئولی فائزه هاشمی) بود که تیم اصلی گرداننده این روزنامه را دور هم جمع کرد و البته سرانجام این روزنامه به مصاحبه با بیوه محمدرضا پهلوی و توجیه و تطهیر خیانت‌های رژیم پهلوی انجامید.
 نامبرده همچنین یکی دو سال پیش به عنوان مصاحبه‌کننده با شبکه دولتی انگلیس همکاری داشت.
منبع: کیهان


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/12/18 :: ساعت 11:37 عصر )
»» آزادی بیان فقط برای باسوادها!

نگاهی به آزادی مطبوعات در دولت یازدهم؛

آزادی بیان فقط برای باسوادها!

دولت یازدهم با شعار آزادی بیان و حمایت از رسانه ها پا به عرصه انتخاباتی نهاد تا جایی که روحانی در مناظره فرهنگی و اجتماعی که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شد، گفته بود که «برای جلوگیری از فساد نیازمند آزادی رسانه ها هستیم.»

اما دیری نپایید که با توقیف «یالثارات»، بی توجهی به اهانت‌های روزنامه‌های اصلاح طلب و حامی دولت به مقدسات، تذکر به چند رسانه ارزشی و تولد روزنامه «آسمان» خط مشی دولت در زمینه برخورد با رسانه‌ها برخلاف شعارهای انتخاباتی روشن شد.

زمانی که روحانی با شعار آزادی بیان پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی نهاد، انتظار می رفت که با رویکردی ناظر بر تحقق این شعار با رسانه ها برخورد می‌شد، اما رفتارهای دو سویه با رسانه های موافق و منتقد دولت، این روزها سوال برانگیز شده است.

پس از اظهارات وزیر علوم در رابطه با خبرنگاران، انتقاد کارشناسان سیاسی و فرهنگی از رویکرد دوسویه دولت در قبال رسانه ها و  تذکر 65 نماینده مجلس به دولت به دلیل رفتار متناقض با شعارهای انتخاباتی، اعطاء مجوز به «روزنامه آسمان» را می توان مهر تاییدی بر عملکرد جانب دارانه دولت یازدهم در قبال رسانه های موافق و منتقد دانست.

آسمان در حالی مجوز روزنامه را از وزارت ارشاد اخذ کرد که پیش از این مواضع انحرافی مدیرانش در قالب هفته نامه به چشم می آمد و از سوی دیگر حمایت دولت از این روزنامه باتوجه به اقدامات خاصی که مدیران آن در سال های اخیر و در جریان فتنه داشتند جای سوال دارد.

برای نمونه هفته نامه آسمان چندی پیش همسو با جریان اصلاحات که قصد داشت با طرح ایده «مساعد شدن زمینه برای طی کردن راه بازرگان»، پروژه «دموکراسی خواهی» را کلید بزند، اقدام به انتشار مقاله ای با عنوان «حقوق بشر خواهی هم پروژه و هم پروسه» کرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/12/18 :: ساعت 9:27 صبح )


»» آیا فیسبوک مسئله اصلی کشور است؟

ذهن مردم را مشغول حاشیه ها نکنید!

تلاش‌های دولت یازدهم برای تضعیف فیلترینگ آنچنان با جدیت انجام می‌شود که گویی نه مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد و نه معضلاتی دیگر. فعالیت جدی محمد جواد ظریف به عنوان وزیر خارجه ایران در فیس‌بوک و نقض آشکار قوانین فیلترینگ از سوی وی، اکنون دیگر به یک روال عادی تبدیل شده است که حساسیتی نسبت به آن وجود ندارد.

جای خالی عزت ملی در روند مذاکرات هسته‌ای

وقتی ظریف در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای، اخبار مربوط به استراحت، کمردرد، شوخی‌های نمایندگان کشورهای غربی و موارد سطحی دیگر را از طریق فیس‌بوک منتشر می‌کرد، خواهسته یا ناخواسته در مسیر ارتقا و تبلیغ فیس‌بوک قدم برمی‌داشت.

این امر اگر چه بدیهی است اما ظاهراً از سوی دستگاه دیپلماسی دولت «تدبیروامید» چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد؛ همان‌گونه که هشدارهای مشفقانه کارشناسان مختلف درباره زیان‌های امنیتی و مشکلات حاشیه‌ای استفاده از فیس‌بوک، هرگز مورد توجه وزارت خارجه دولت اعتدالی قرار نگرفت.

از یاد نبریم که در کوران ادعاهای دروغین غرب مبنی بر عدم وجود آزادی بیان در ایران، حمله عملی وزیر خارجه کشورمان به قانون فیلترینگ  و حضور علنی در یک شبکه اجتماعی خارجی، هر پیامی را ممکن است به طرف‌های غربی و اعضای 1+5 منتقل کند، جز پیام عزت ملی.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/12/17 :: ساعت 12:15 صبح )


»» کاهش تفاوت طبقاتی در دوره احمدی نژاد

مرکز آمار دولت یازدهم، انگاره مدیران دولتی را نقض کرد
مرکز آمار: سیاست های اقتصادی دولت گذشته منجر به کاهش ضریب جینی و فاصله طبقاتی در ایران شده است

مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود، ضریب جینی کل کشور را در سال 91 اعلام کرد. رقمی که 0.3659 بود و تفسیر آماری آن، بهتر شدن توزیع ثروت میان خانواده های ایرانی بود. بر اساس آمار این مرکز، ضریب جینی در سال 84 معادل 0.4248 بود.

در سال 1391 تعداد خانوارهای آمارگیری شده در طرح آمارگیری خانوارهای ایرانی 18535 خانوار نمونه در نقاط شهری و 19657 خانوار نمونه در نقاط روستایی کشور بوده است. طرحی که یکی از کاربردهای مهم آن سنجش و ارزیابی اطلاعات آماری به دست آمده از هزینه و درآمد خانوارها و آگاهی از نحوه توزیع آن در بین طبقات مختلف هزینه و درآمد برای تصمیم گیری های اقتصادی است و با ضریب جینی مشخص می شود.

ضریب جینی که میان صفر تا یک تعیین می‌شود، نشان دهنده چگونگی توزیع ثروت میان شهروندان در یک کشور است. بالا بودن این ضریب نابرابر بودن توزیع سرمایه و درآمد را نشان می‌دهد.

در سال 1391 ضریب جینی در  مناطق روستایی 0.3347، در مناطق شهری 0.3542 و در کل کشور 0.3659 بوده است. در سال 1391 در مناطق روستایی استان ایلام (0.1993) کمترین و استان مرکزی (0.3596) بیشترین و در مناطق شهری استان ایلام (0.2330) کمترین و استان همدان (0.3689) بیشترین نابرابری را داشته است.

بر همین اساس، ضریب جینی از عدد 0.4304 در سال 80 و عدد 0.4248 در سال 84 به عدد 0.3659 در سال 91 رسیده است.

در جدول زیر می توانید ضریب جینی را از سال 80 تا سال 91 ببینید:

کاهش تفاوت طبقاتی در دوره احمدی‌نژاد

منبع: مهر


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/12/16 :: ساعت 1:53 عصر )
»» نقد توافقنامه ممنوع است، انکار قصاص آزاد؟!

نقد توافقنامه ممنوع است، انکار قصاص آزاد؟!

 اگر از کسانی که با هر گرایشی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند – و حتی از آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند- بپرسیم که حاضرند فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی خود را با چه چیزی و چه مبلغی معامله کنند، قطعا با تندترین پاسخ‌ها مواجه خواهیم شد و به این نتیجه می‌رسیم که هیچ‌کس حاضر نیست کوچکترین خدشه‌ای به مقدسات اسلامی و ارزش‌های ملی وارد شود، حتی اگر در مقابل آن بهای فریبنده و خیره‌کننده‌ای پیشنهاد شود.

 
اگر چنین است- که به یقین نیز چنین است- پس چرا عده‌ای بی‌توجه به این خواست عمومی مردم، بر سر شاخ نشسته‌اند و بُن می‌برند!؟ و چرا به جای تحکیم مبانی دینی مردم و رسیدگی به خواست و درد دل واقعی آنها، حرف‌هایی از سر سیری می‌زنند و ژست مشمئزکننده روشنفکری می‌گیرند!؟ جای اصلی و فرعی را عوض می‌کنند و جاده صاف‌کن تفکری می‌شوند که هیچ نسبتی با فرهنگ و اعتقادات این مردم و شهیدانشان ندارد و آرزوهای خودشان را به جای خواست مردم جا می‌زنند!؟
 
واقعیت این است که مواضع فرهنگی دولت، بی‌تردید و تعارف، مصداق عینی و بارز نگرانی‌ها و چراهای فوق است. مواضعی که با هر نگاهی مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد، جز شکستن ساختارها و باز کردن پای رجاله‌های فرهنگی به جامعه شریف و محترم هنر و رسانه، تفسیر دیگری ندارد.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/12/15 :: ساعت 9:28 صبح )
»» آمریکا قسط دوم توافق ژنو را به ایران نداد!

بدقولی عجیب در اجرای توافق ژنو

 پس از آنکه مشخص شد تاریخ‌های تعیین‌شده برای بازپرداخت پول‌های بلوکه‌شده ایران، جزء ایام تعطیل تقویم میلادی است، این بار برگی دیگر از بدقولی غربی‌ها در اجرای توافقات ژنو نمایان شد؛ پول‌های آزادشده به ایران نرسید.  

در توافقاتی که برای انتقال 4.2 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران انجام شده بود، جریان آزادسازی پول‌ها باید از اول فوریه آغاز می‌شد.
نحوه آزادسازی 4.2 میلیارد دلار به شرح زیر بود:
 اول فوریه ــ 550 میلیون دلار، اول مارس ــ 450 میلیون دلار مشروط به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کند که ایران رقیق کردن نیمی از ذخیره اورانیوم تقریباً 20 درصد غنی‌شده خود را که متعهد به رقیق سازی آن بوده است تکمیل کرده است.
 
7 مارس ــ 550 میلیون دلار، 10 آوریل ــ 550 میلیون دلار، 15 آوریل ــ 450 میلیون دلار -مشروط به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کند که ایران رقیق سازی تمام  ذخیره اورانیوم تقریباً 20 درصد غنی‌شده خود را که متعهد به رقیق‌سازی آن بوده، تکمیل کرده است.
 
همچنین در 14 مه ــ 550 میلیون دلار، 17 ژوئن ــ 550 میلیون دلار و در نهایت 20 ژوئیه ــ 550 میلیون دلار -مشروط به اینکه آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کند که ایران تمای تعهداتش را انجام داده است.
 
عراقچی معاون وزیر امور خارجه 12 بهمن ماه در گفت‌وگویی از برداشت قسط اول در روز دوشنبه خبر داد و در همان روز دوشنبه هم بانک مرکزی با انتشار خبری، اعلام کرد که معادل 550 میلیون دلار دارایی‌های ایران نزد بانک مرکزی ژاپن از طریق نشنال بانک سوییس به فرانک سوییس تبدیل و به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز شد.
 مدتی پیش موعد پرداخت دومین قسط دارایی‌های ایران فرا رسید اما هنوز خبری مبنی بر واریز 450 میلیون دلار منتشر نشده است.
 این در حالی است که پیگیری‌ها حکایت از عدم انتقال قسط اول به داخل کشور دارد. عراقچی گفته بود: برای انتقال پول‌های بلوکه شده ایران یک کانال ویژه بانکی در سه کشور ژاپن، کره و سوئیس ایجاد می‌شود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد قسط اول این پول‌های آزاد شده به حساب بانکی در سوئیس واریز شده اما تاکنون امکان انتقال آن به ایران فراهم نشده است.
 گفته می‌شود علت عدم انتقال این وجوه به کشور، مشکل نقل و انتقال و مبادلات بانکی بوده است؛ به نحوی که بانک مذکور به اندازه‌ای کارایی ندارد که قابلیت انتقال این میزان پول را داشته باشد. به عبارت دیگر این بانک فقط مجاز به نقل و انتقال سقف مشخصی از پول بوده و احتمالا به این ترتیب اقساط 8 گانه، مجددا تقسیط خواهد شد.
منبع: رجانیوز


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/12/14 :: ساعت 6:32 صبح )
»» دولت مراقب نفوذ اقتصادی صهیونیست ها باشد

پیرو سفر هیات تجاری فرانسوی به ایران؛

دولت مراقب نفوذ اقتصادی صهیونیست ها باشد!

درحالی که توصیه همه دلسوزان کشور به سرمایه گذاری داخلی و تقویت تولید ملی است، شرکت‌هایی با مالکیت صهیونیستی درحال سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در ایران هستند.

هیأت تجاری بزرگ فرانسوی در نیمه بهمن ماه وارد ایران اسلامی شد. در این میان آنچه که باعث شگفتی و حیرت می‌گردد آن است که در میان این هیات تجاری، مدیران شرکت حامی رژیم غاصب اسرائیل یعنی "شرکت آرایشی و بهداشتی لورآل" نیز حضور داشتند! سوال این جاست که چرا و چگونه شرکتی که از سوی مدافعان ملت مظلوم فلسطین تحریم شده است، با کشور جمهوری اسلامی ایران قرارداد تجاری منعقد می کند؟

علاوه بر این انعقاد قراردادهای صرفا وارداتی از سوی کشورهای اروپایی، آن هم در زمینه آرایشی و بهداشتی چه طور می شود که مایه مباهات ما گردد در حالی که سالی را پشت سر می گذاریم که با عنوان حماسه اقتصادی آن را آغاز کرده بودیم و قرار بود که در این سال از مصرف زدگی و تجمل گرایی اجتناب کرده و به حمایت از تولید ملی کمر همت ببندیم!آیا حضور پر سر و صدای هیات بزرگ تجاری فرانسوی در راستای تحقق این امر بوده است؟ با حضور این هیات به اصطلاح تجاری آیا از تولید ملی حمایت کرده ایم یا از محصولات حامی رژیم صهیونیستی؟
 
فرانسوا اولاند؛ نخست وزیر فرانسه در میان سران رژیم صهیونیستی
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/12/13 :: ساعت 6:19 صبح )
»» پاسخ حسین شریعتمداری به مخالفت باحضور منتقدین در صداوسیما

آقای ضرغامی! مگر در توافق ژنو مساله‌ای منفی وجود دارد که طرح آن در رسانه ملی، باعث تضعیف دولت می‌شود؟

ماجرای درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس رسانه ملی برای فراهم کردن شرایطی به منظور برگزاری مناظره میان موافقین و منتقدین توافقنامه ژنو و پاسخ منفی عزت‌الله ضرغامی به آنان و تاکید بر اینکه صداوسیما تنها رویکرد حمایتی از این توافق را در دستورکار خود دارد، با واکنش‌های متفاوتی از سوی رسانه‌های مختلف روبرو شده است.

در همین راستا «حسین شریعتمداری» در سرمقاله روزنامه کیهان به انتقاد از این رویکرد رسانه ملی و شخص رئیس صداوسیما پرداخت و این رفتار را سند دیگری بر اثبات ایرادات جدی و گسترده توافقنامه هسته‌ای زنو دانست.

متن کامل یادداشت شریعتمداری به شرح زیر است:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/12/12 :: ساعت 10:44 صبح )
»» گزارش حقوق بشر هم مصرف داخلی دارد؟

سوالی از سیاستمداران دولت اعتدال؛

گزارش حقوق بشر هم مصرف داخلی دارد؟

انتشار گزارش سالانه «حقوق بشر» از سوی وزارت امور خارجه آمریکا، حاوی پیام‌ها و نکات پرشمار برای اهالی دولت یازدهم بود. علاوه بر این، اصل ارائه چنین گزارشی از سوی حکومت آمریکا، خود محل بروز پرسش‌های متعدد است.
 
کدام گزارش حقوق بشر؟
گزارشی که در پوششی انحرافی و تحت‌عنوان «حقوق بشر» و به‌صورت سالانه از سوی وزارت امور خارجه آمریکا و به‌سفارش کنگره این کشور منتشر می‌شود، امسال درباره 80 کشور دنیا اظهار نظر کرده است!
این گزارش برخلاف حجم بالا، دارای معایب و مجهولات پرشماری است. مواردی مانند:
 
الف) چرا موضوع حقوق بشر در کشور بحرین از قلم افتاده است؟ آیا عدم وجود حق رأی در این جزیره و سرکوب گسترده ،کشتار بی‌رحمانه و شکنجه‌های وحشیانه مردم بحرین دارای اهمیت نیست؟ تشکر از حاکمیت بحرین به چه دلیل است و آیا واقعاً این کشور طبق ادعای آمریکا، طی سال گذشته عرصه تلاش آل خلیفه برای بهبود دموکراسی و حقوق‌بشر(حتی با تعریف آمریکایی این اصطلاح) بوده است؟
ب) آیا فرصت و زمان بسیار زیادی که برای تهیه گزارش اصطلاحاً «حقوق‌بشر» صرف شده است، نمی‌توانست صرف رسیدگی به موضوعات دیگری شود؟ مثلاً:
 
-      وضعیت اسفناک زندان‌های آمریکا
-      فساد گسترده، نقض حقوق فردی و رسوایی‌های اخلاقی میان سربازان آمریکا
-      کشتارهای متعدد در مدارس آمریکا در نتیجه آزادی حمل اسلحه گرم
-      تبعیض نژادی در کشور آمریکا
-      ادامه حمله پهبادهای آمریکایی به مردم بی گناه شمال پاکستان
-      کشتار غیرنظامیان افغان از سوی نظامیان آمریکایی و هم‌پیمانانشان
 
ج) آیا حمایت گسترده تسلیحاتی و لجستیکی از شورشیان و تروریست‌های غیر سوری در خاک سوریه، نقض حقوق بشر نیست و آیا بهتر نیست که نهادهایی مانند کنگره و وزارت خارجه آمریکا، در این‌باره به افکار عمومی این کشور و مردم دیگر کشورهای دنیا پاسخگو باشند و زمان خود را در این راه صرف کنند؟
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/12/11 :: ساعت 9:54 صبح )
<      1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 200
>> بازدید دیروز: 113
>> مجموع بازدیدها: 557985
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب