سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه بر برادرانْ بزرگی فروشد، هیچ انسانی با او صمیمی نخواهد شد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» حامیان تروریست های تکفیری

تربیت نیروهای ضد اسلامی با پول کشورهای اسلامی!

شهر حران در سال 661. ق نوزادی را به خود دید که هیچ‌گاه کسی فکر نمی‌کرد 800 سال بعد تفکرات این شخص سبب آوارگی میلیون‌ها انسان و به خاک و خون کشیده شدن هزاران بی‌گناه شود. آن نوزاد که احمد بن عبدالحلیم نامش بود و بعداً به ابن تیمیه معروف شد با نوشتن کتاب‌های بسیار هشدار داد که اسلام دچار خرافات شده و باید اسلام بی‌آلایش را دوباره زنده کنیم و بازگردیم به دین سلف یعنی دین پدران و اجدادمان که اسلام ناب را باید از پدرانمان بجویم. او شیعه و بسیاری از مذاهب اسلامی را کفرآمیز خواند و قتل آنان را واجب کرد. حدود چهار قرن بعد محمد عبدالوهاب با محمد بن سعود جدّ آل سعود پیمان بستند که عربستان را از لوث وجود اسلام خرافی پاک‌کرده و حکومتی سلفی را پایه‌گذاری کنند. پس از تجزیه? عثمانی با کمک انگلستان، سلفیان وهابی عربستان از سراسر شبه‌جزیره برخاستند و حکومت سعودی را پایه‌گذاری کردند تا امروز به بزرگ‌ترین کارخانه تربیت تروریست و افراد بی‌عقل منحرف بدل شود.

 انگلستان می‌دانست که تفکر افراطی سلفی دارای دو ظرفیت بسیار عظیم است. اول برپایی نیرویی از دل اسلام بر ضد اسلام و دوم به خاک و خون کشیدن مسلمانان باهدف دفاع از کشور جعلی صهیونیست‌ها و این‌که این جماعت تندخو و تندرو فقط حرف پول را می‌دانند و عربستان یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیاست و می‌تواند چنین نیروهایی را تربیت کند. طی 100 سال میلیاردها دلار خرج تربیت تروریست‌ها و گروهک‌هایی شد که با شعارهای اسلامی علیه اسلام ناب چه سنی و چه شیعه شمشیر کشیدند و دست به قتل‌عام زدند. پاکستان، افغانستان عراق و کشورهای شمال افریقا آبستن عملیات تروریست‌های به‌ظاهر مسلمان شد و همانند نقطه‌هایی که باید روزی به هم متصل شوند یک‌به‌یک به هم وصل شدند تا نظم و ثبات غرب آسیا برهم‌خورده و طراحی جدیدی از قرارگیری نیروها صورت گیرد که تماماً به نفع رژیم اشغالگر قدس است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/4/14 :: ساعت 4:44 صبح )


»» تحلیل امام خامنه ای از حوادث اخیر منطقه در عراق+کلیپ

تحلیل امام خامنه‌ای از حوادث اخیر منطقه در عراق

کلیپ تصویری «فتنه عراق»


امام خامنه‌ای در سخنرانی‌های چندماه اخیرشان با اشاره به حوادث و تحولات منطقه‌ جنوب غرب آسیا، و به‌طور خاص مسائل عراق، به تحلیل اهداف و تاکتیک‌های دشمن و راهکارهای برون‌رفت از آن پرداخته‌اند.
محورهای اصلی تحلیل وقایع منطقه در بیانات رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

- دشمن اصلی را بشناسید
* سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی غرب
امروز یک عده‌ای در بخش‌های مختلف دنیای اسلام به‌نام گروه‌های تکفیری و وهابی و سَلَفی، علیه ایران، علیه شیعه، علیه تشیع، دارند تلاش میکنند، کارهای بدی می‌کنند، کارهای زشتی می‌کنند؛ اما این‌ها دشمن‌های اصلی نیستند؛ این را همه بدانند. دشمنی می‌کنند، حماقت می‌کنند اما دشمن اصلی، آن کسی است که این‌ها را تحریک می‌کند، آن کسی است که پول در اختیارشان می‌گذارد، آن کسی است که وقتی انگیزه‌ آن‌ها اندکی ضعیف شد، با وسایل گوناگون آن‌ها را انگیزه‌دار می‌کند؛ دشمن اصلی، آن کسی است که تخم شکاف و اختلاف را بین آن گروه نادان و جاهل، و ملت مظلوم ایران می‌افشاند؛ این‌ها آن دست پنهانِ سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی است. 1393/3/14
 
انسان دست‌های دشمن را می‌تواند ببیند؛ باید باور کرد که دست خبیث سرویس‌های امنیّتی و جاسوسی رژیم‌های دشمن اسلام در ایجاد این‌جور قضایا و این‌جور بلواها برای مسلمان‌ها - حالا یا مستقیم یا غیر مستقیم - نقش حتمی دارند؛ آن‌ها هستند که دارند صحنه‌گردانی می‌کنند، کمااین‌که انسان مشاهده می‌کند؛ نشانه‌ها و دلایل آن‌ها هم آشکار است. 1393/4/8
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/4/13 :: ساعت 3:54 عصر )
»» کپی سریال آمریکایی در سریال ماه رمضان+عکس و فیلم

کپی سریال آمریکایی در سریال ماه رمضان
 اگر ناظران تولید و پخش صداوسیما، متوجه این رویداد نشده باشند، جای بسی تأسف است اما اگر این اتفاق آگاهانه بوده باشد... در این مطلب به مقایسه قسمت‌های نخست دو سریال «هفت سنگ» و «خانواده مدرن» خواهیم پرداخت و هم‌اکنون دعوتتان می‌کنیم تا به مقایسه این کپی‌کاری تاریخی به عنوان یک شاهکار ایرانی بنشینید.

دانلود کلیپ (حجم: 14MB)
 

پخش سریال‌های ماه رمضان در حالی آغاز شد که سریال اصلی این ماه ـ که طبیعتاً از شبکه سوم سیما به عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه تلویزیون به نمایش درآمد ـ کپی مو به مویِ یکی از سریال آمریکایی از آب درآمد و تنها کاراکترهایی که در قالب سریال ایرانی قابل تعریف نبودند، تغییر ماهیت داده‌اند. با این اوصاف آیا بهتر نبود به جای هزینه تولید، اصل این سریال‌ها با سانسور پخش می‌شد یا حداقل سریال جذاب‌تری در ایران بازسازی می‌شد؟!
 
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مجموعه‌های مناسبتی نیز رونمایی شد. در همین راستا از چندی پیش شبکه سوم سیما، تبلیغ سریال «هفت سنگ» را داشت که با توجه به نام ایرانی‌اش، گمان می‌رفت، مفاهیم وطنی را به تصویر بکشد و از این منظر انتظار می‌رفت در یکی از ساعات پربیننده تلویزیون، بیننده یکی از بهترین سریال‌ها باشیم، کما اینکه در سال‌های پیش‌، سریال‌های قابل توجه و ارزشمندی از تلویزیون و مشخصاً شبکه سوم سیما پخش شد.
 
این مجموعه چهل قسمتی به صورت اپیزودیک درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و داستان‌های متفاوتی با یک مضمون مشترک در هر قسمت مطرح می‌شود که این سه داستان، سرانجام به یک برآیند یا چند نقطه مشترک می‌رسند که به نوعی بنای ادامه داستان را می‌گذارند؛ سبکی که در سریال‌های آمریکایی بیشتر دیده می‌شود و فیلم‌نامه‌نویس‌های ایرانی کمتر توانسته‌اند یا علاقه‌مند به پیاده سازی‌اش بوده‌اند.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/4/12 :: ساعت 5:55 صبح )
»» سردار خشونتی که ناجی اصلاحات میشود

سردار خشونتی که ناجی اصلاحات می‌شود

چگونگی و چرایی گرایش و تمایل جریان اصلاح‌طلب به سمت هاشمی رفسنجانی، بعد از سال‌ها خصومت و تخریب بررسی می شود و روشن می گردد که انتخابات ریاست‌جمهوری سوم تیر 1384، نقطه‌عطفی در پیوند هاشمی و اصلاحات است.
 
چرخش ایدئولوژیک و دگردیسی فکری و عقیدتی هاشمی عامل تداوم همراهی‌ها
حمایت تمام‌عیار اصلاح‌طلبان از هاشمی از فتنه‌ی 88 بدین‌سو می‌تواند نشان از تغییر موضع قابل‌توجهی در برخورد اصلاح‌طلبان نسبت به هاشمی در طول این سال‌ها باشد. موضوع مهم این است که گردش و چرخش‌های فکری و عقیدتی و بالطبع سیاسی از سوی هاشمی، عامل نزدیکی وی به آن‌ها بوده است و بدیهی است تا زمانی که این نزدیکی فکری و عقیدتی پابرجا بماند، این حمایت مصلحت‌جویانه و منفعت‌طلبانه نیز تداوم خواهد داشت.
 
می‌توان مواضع مختلف هاشمی رفسنجانی را در طول این سه دهه مقایسه کرد تا به این طریق، علت تعریف و تمجید و استقبال منتقدان نظام از هاشمی رفسنجانی و تغییر اصطلاح «عالیجناب سرخپوش» به «ناجی اصلاحات» را متوجه شد.
 
انتشار اظهارات منفعلانه‌ی هاشمی در قبال اسرائیل در آستانه‌ی انتخابات یازدهم ریاست‌جمهوری، انتشار فایل صوتی و فیلم سخنان هاشمی در متهم کردن دولت سوریه به‌عنوان یکی از محورهای مقاومت در برابر اسرائیل به کاربرد سلاح‌های شیمیایی، ادعای مخالفت حضرت امام (ره) با شعار مرگ بر آمریکا و... نمونه‌هایی از این مواضع در چند ماه اخیر بوده که مدتی رسانه‌ها و افکار عمومی را به خود مشغول کرده است. مواضعی که البته نقطه‌ی ‌عطف آن‌ها، رفتار ایشان در حوادث پیش و پس از انتخابات 88 بوده است؛ آن‌گاه که هاشمی هفت ماه پیش از برگزاری انتخابات در همایش سی سال قانون‌گذاری، موضوع تقلب در انتخابات آتی را برای نخستین بار مطرح کرد[i]سرانجام با پروپاگاندای رسانه‌ای موضوع موهوم تقلب در انتخابات برای بخشی از توده‌ها، باورپذیر شد و چند ماهی کشور را به وضعیت آشوب و بلوا کشاند. و
 
علاوه بر انتشار نامه‌ی بدون سلام و والسلام او خطاب به رهبر انقلاب در آستانه‌ی انتخابات،[ii] در جریان حوادث پس از انتخابات، مواضع سؤال‌برانگیز او به‌ویژه در نمازجمعه‌ی 26 تیرماه 88 (در مقطع ریزش آشوب‌های خیابانی) و ابراز تردید در سلامت انتخابات صورت‌گرفته و تأکید بر بحرانی توصیف کردن وضعیت جمهوری اسلامی، دشمنان نظام را بیش از پیش به او امیدوار ساخت.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/4/11 :: ساعت 12:50 عصر )
»» کلیپ تصویری «دشمن را باید شناخت»

کلیپ تصویری «دشمن را باید شناخت»

سخنرانی امام خامنه ای پیرامون مسائل سوریه

دانلود فیلم (حجم: 13MB)


بخشی از امام خامنه‌ای در دیدار شرکت‌کنندگان در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌های جهان اسلام و بیداری اسلامی‌(1391/09/21):

دشمن را باید شناخت، ابزارهای دشمن را باید شناخت، حیله‌های دشمن را باید شناخت؛ از کجا وارد میشود؟ ما با این نگاه در قضیه‌ی سوریه موضعگیری کردیم. ما با آمدن خون از بینی یک انسان مسلمان هم موافق نیستیم و دردمان می‌آید. ما میگوئیم آن کسانی که سوریه را به جنگ داخلی دارند میکشانند، مقصرند. آن کسانی که سوریه را دارند به سمت تخریب و برادرکشی میکشانند و کشانده‌اند، مقصرند. همه‌ی خواسته‌های ملتها باید از طرق متعارف، معمولی و بدون خشونتهای اینجوری حل شود. 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/4/10 :: ساعت 12:30 عصر )
»» از قحطی در ایران تا تابلوی نقاشی سفارت

از قحطی در ایران تا تابلوی نقاشی سفارت

تاریخ روابـط خارجی ایران با دیگـر کشور‎ها شاهد فـراز و نشیـب‎‎های فراوانی بوده و این روابط تاثیرات فراوانی را بر اوضاع و احوال ایران داشته است.

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم نقش و جایگاه انگلستان در تاریخ روابط خارجی ایران قابل قیاس با دیگر دولت‎‎ها نیست و تاثیر دخالت‎‎های این دولت در اوضاع داخلی و روابط خارجی کشورمان به‎ویژه در دو سده اخیر به میزانی گسترده است که میتوان از آن به‎عنوان پارامتری تاثیرگذار و بی‎رقیب در این حوزه نام برد؛ پارامتری که از دوران پس از جنگ جهانی اول، رقیب و در عین حال دوستی به نام ایالات متحده آمریکا را گاهی در کنار خود و گاهی در برابر خود احساس کرد. 

سرآغاز روابط تاریخی ایران و انگلستان را می‎توان از نیمه دوم قرن سیزدهم میلادی، مطابق با اواخر قرن هفتم هجری دانست. در زمان حکومت کریم‎خان زند در سال 1763 میلادی، انگلیسی‎‎ها به تاسیس تجارتخانه در بوشهر دست زدند. توسعه فعالیت انگلیسی‎‎ها در بوشهر با مداخلات آن‎‎ها در امور داخلی ایران همراه شد تا آنجا که کریم‎خان زند نسبت به مقاصد آنان بدگمان شد و در سال 1769 دستور تعطیلی نمایندگی تجاری انگلیس در بوشهر و اخراج اتباع انگلیسی را صادر کرد.
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/4/9 :: ساعت 12:45 عصر )


»» «اصلاح طلب» یا «افساد طلب» مسئله این است!

بررسی جریان اصلاح طلبی در ایران

جریان سیاسی موسوم به «اصلاح طلب» پس از انقلاب اسلامی، عملا راهی بر خلاف آرمان های انقلاب را پیش گرفته است، راهی که در حقیقت زمینه کودتا را فراهم می کند.

بررسی افکار و اندیشه در نظام اسلامی ایران نیازمند تحقیق و تفحص در شناخت افراد و بزرگان مکتب موردنظر است. مکاتبی که در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت، هیچ‌یک از آن‌ها جدید و خودساخته نبوده است. مکتب امام و به تبع آن مقام معظم رهبری که برداشت دقیق از مکتب اسلام فقاهتی بود، ریشه در اندیشه‌های 1400 ساله? فقهای شیعه و اسلام ناب داشت و دیگر مکاتب پس از انقلاب نیز هر یک دارای ریشه‌های مختلف و خاص خود بوده است که با بررسی یک صد سال اخیر کشور می‌توان فهم دقیقی نسبت به آن کسب کرد. در این نوشتار بر آن هستیم تا با بررسی مکتب اصلاح طلبی (بخوانید دوم خرداد) ریشه، گفتمان و اندیشه‌های آن را بررسی نماییم.

برای بررسی اندیشه? اصلاح‌طلبی و بالطبع گفتمان اصلاح‌طلبی باید تعاریفی از اصلاحات، گفتمان، ریشه‌ها و نیز دیدگاه اسلام نسبت به اصلاحات بیان گردد. لذا در ذیل به این مفاهیم می‌پردازیم.
اصلاح‌طلبی واژه‌ای است قرآنی و دینی که امروزه بعضی از جریانات سیاسی و اجتماعی بر حرکت خود گمارده‌اند. اصلاح در قرآن به معنای بهبود بخشیدن و تلاش در جهت بهسازی اوضاع اجتماعی است. با بررسی علل پیدایش و ظهور دین اسلام در عرب جاهلیت، می‌توان به این نکته رسید که یکی از عوامل آن جهت اصلاح‌طلبی و اصلاح باورهای غلط دینی است. (1) اسلام بر خود واجب می‌دانست تا اندیشه‌های جاهلانه و باورهای غلط اجتماعی و اعتقادی را اصلاح نماید و ضمن زدودن این اندیشه‌های جایگزین مناسبی برای خود پیدا می‌نماید. در همین راستا می‌توان فهمید که اصلاح‌طلبی در لغت به معنای مقابله با افساد طلب، پیرایش نفس و جامعه از صفات زشت و آلوده و نیز ترمیم یک ساختمان از خرابی‌ها است. (2) این واژه در بین فقها و نیز متکلمین از آیه 81 سوره یونس گرفته شد که خدای متعال می‌فرماید: «اِنَّ اللّهَ سَیُبطِـلُهُ اِنَّ اللّهَ لایُصلِحُ عَمَلَ المُفسِدین» (3) این واژه دقیقاً معنای کامل اصلاح را در خود جای‌داده و اصلاح را به تغییر و بهبود عمل قرار داده است. لذا با توجه به تعریف بالا و بررسی کتاب خدا و روایت مطروحه در این باب می‌توان فهمید:
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/4/8 :: ساعت 2:11 عصر )
»» به افتخارشون...

به افتخار جوونایی که نه مثل یوز پلنگ بلکه مثل شیر

نه 90 دقیقه بلکه 8 سال

نه جلوی توپ فوتبال بلکه جلوی توپ تانک

نه مقابل یک کشور بلکه مقابل 27 کشور دفاع کردند و یه وجب از خاکمون رو به دشمن ندادند

تا ایران و ایرانی همیشه قهرمان باشه و پرچمش بالا ....

شادی روحشون صلوات

افسران - قایقی بسوی بهشت



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/4/7 :: ساعت 10:33 عصر )
»» از تغلب در انتخابات 88 تا حصر سران فتنه

از تغلب در انتخابات 88 تا حصر سران فتنه

چندی است برخی جریانات سیاسی و حتی برخی مسئولان از غیر قانونی و غیر شرعی بودن حصر سران فتنه سخن می گویند، لذا باید بررسی نمود اعمال فتنه گران طبق فقه و قانون چه عواقبی دارد.

حضور مردم درصحنه‌های مختلف در همه جای دنیا و حتی در دیدگاه غیر اسلامی دارای ارزش و افتخار بزرگی است. در نظام اسلامی و مردم‌سالاری دینی حضور مردم جهت حمایت، برپایی و اجرای احکام و فرامین اسلامی چنان ارزشی دارد که از آن به عنوان نعمت الهی یاد می‌شود. نعمتی که زمینه‌ساز شکل‌گیری بسترهای سعادت بشر و رسیدن به آرزوی انبیای الهی است. اما این نعمت برای عده‌ای مدعی قانون مداری و توجه به آرای مردم مورد پذیرفتن نیست، پذیرش آنان در چارچوبی است که خواسته‌ها، امیال و آرزوهای آنان را برآورده نماید. آرزوهایی که هرچند توأمان با دیکتاتوری و تغلب همراه باشد. تغلبی که با زور و قدرت نمایی غیر مشروع قرار است توهینی باشد به آرا و سلیقه? انتخاباتی مردم و مقابله با حق و حق طلبی. این افراد رأی و انتخاب مردم را در صورت همسویی با میلشان آنچنان مطرح می‌نمایند که گاهی از رأی و حکم الهی فراتر رفته و به آن رنگ مشروعیت طلبی می‌دهند. اما تغلب و زورگویی نسبت به انتخاب مردم در چارچوب شریعت و قانون قابل‌بررسی و مصادیق آن در فتنه 88 کاملاً مشهود است.

تغلب از باب تفعل است و معنای آن در لغت «چیره شدن، مغلوب ساختن و غلبه پیدا کردن» است (1). این واژه در معنای اصطلاحی به «از راه غلبه و یا زور بر مردم حاکم شدن» تعریف گردیده است. تعریفی که در فقه سیاسی و امنیتی و باب قضا و جهاد بسیار به آن پرداخته‌شده است. به تعبیر دیگر در حکومت اسلامی به افرادی که بخواهند در مقابل نظام اسلامی ایستادگی نمایند و بر مردم چیره شوند و آنان را به تسلط خود درآورند، «باغی» گویند و نوع حکومت آنان را طاغوت برشمارند. (2 و 3) این افراد گاها خود را همراه و یا صحابه بزرگان می‌دانند و از این افتخار به‌جای پیمودن راه درست و اصلاح جامعه به سمت قهر و نیستی و نابودی زحمات انبیای الهی گام برمی‌دارند. این افراد با رفتارهایی سبب می‌گردند که باورهای نادرست در بین مردم ایجاد و آسیب‌های فراوانی به‌نظام اسلامی متحمل شود. این رفتارها و روش‌ها به شرح ذیل قابل‌بررسی است:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/4/7 :: ساعت 12:29 عصر )


»» توافق زودهنگام، تهدیدی برای مذاکرات هسته ای

تهیه پیش نویس جامع در اوج اختلافات!

بندی از توافق ژنو می‌گوید "تا وقتی که درباره همه چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است" و شواهد نشان از آن دارد که مفاد این بند توافق نامه ژنو هم چنان بر روند مذاکرات ایران و 5+1 سایه افکنده است.

همچنان که ایران بر استیفای حقوق خود بر مبنای قوانین و پروتکل‌های هسته ای تاکید دارد، طرف غربی و به خصوص ایالات متحده تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا ایران را از این حقوق بازدارد.

«وین 5» در حالی به کار خود پایان داد که خبرهایی مبنی بر آماده شدن برای نگارش توافق جامع نهایی میان ایران و 1+5 به گوش می‌رسد اما این نگارش در حالی صورت می‌پذیرد که از سویی پیشینه اجرای توافق ژنو بسیار نامید کننده است و از سویی دیگر اختلافات موجود آینده یک توافق جامع را با ابهامات فراوانی مواجه می‌سازد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/4/5 :: ساعت 11:25 صبح )


<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 64
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556731
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب