سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» می خواهند دولت را «نامعتدل» کنند!

تلاش احزاب منحله برای فعالیت سیاسی

 این روزها «برگزاری همایش اصلاح‌طلبان» خبری است که نقل محافل خبری شده است. هرچند برگزاری این همایش بارها به تأخیر افتاد اما فارغ از زمان برگزاری، محتوا و احزاب شرکت‌کننده در آن می‌تواند حائز اهمیت باشد.

همزمان با پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان در مقام یکی از طلبکاران سیاسی دولت روحانی برآمده و عملاً روحانی را به جهت پیروزی در انتخابات مدیون جبهه اصلاحات می‌دانند تا جایی که سعید حجاریان تئوریسین جبهه اصلاحات دراین‌باره می‌گوید: «اگر اصلاح‌طلبان نباشد، روحانی هم وجود ندارد.» این اظهارات در حالی است که روحانی بارها و بارها اعلام کرده بیش از آنکه به حزب و جناح خواسته‌ای وابسته باشد، حامی افراد معتدل جناح‌های مختلف سیاسی است.

درهرحال کمتر کسی است که بتواند منکر فعالیت مجدد احزاب اصلاح‌طلب پس از روی کار آمدن دولت روحانی شود. از یک‌سو کارگزاران سازندگی شورای مرکزی خود را با تغییراتی مواجه ساخته و جلسات منظمی برگزار می‌کند و در سوی دیگر این جناح نیز رایزنی‌هایی برای نحوه بازگشت به قدرت رسمی کشور صورت می‌دهند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/4/4 :: ساعت 11:11 صبح )


»» اظهارات غیر فرهنگی مشاور فرهنگی!

«آشنا» هم به صف حامیان «ماهواره» پیوست

این روزها بحث بر سر استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی و رفع فیلتر آن‌ها به یکی از داغ‌ترین مباحث حوزه فرهنگی مبدل شده است. داغ شده این بحث در حالی است که اظهارات اهالی دولت (از رئیس‌جمهور و مشاورانش گرفته تا وزیر ارشاد) خاکسترهای زیر آتش مطالبه‌گری ضدانقلاب را شعله‌ور می‌کند.

درحالی‌که حسن روحانی مدعی شده «ماهواره دین و ایمان جوانان را نگرفته است» رسانه‌های غربی و معاند با نظام جمهوری اسلامی با استقبال از این اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان بار دیگر در مقام مدافع جوانان ایرانی برآمده و رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی و رفع ممنوعیت استفاده از ماهواره را خواستار شده‌اند.
 
وب‌سایت صدای آمریکا در واکنش به اظهارات روحانی در مورد ماهواره، (VOA) با تیتر  "روحانی: اینترنت و ماهواره ایمان مردم را به باد نمی‌دهد" دراین‌باره می‌نویسد: «حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران نگرانی نسبت به تأثیر ماهواره و اینترنت در ایمان مردم را بی‌دلیل دانست و از همه خواست که به جوانان اعتماد داشته باشند.»
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/4/3 :: ساعت 11:9 صبح )
»» آیا اسرائیل واقعاً از توافقنامه ژنو ناراضی است؟

بررسی تحلیلی چماقِ «هم‌صدایی دلواپس‌ها با اسرائیل»

از ابتدای امضای توافقنامه ژنو در سوم آذرماه 1392 یکی از پاسخ های طرفداران دولت به منتقدان این توافقنامه – که امضای آن را بیشتر حافظ منافع غرب می‌دانستند تا ایران – این بود که رژیم صهیونیستی از امضای این توافقنامه ناراضی است و ناراضی بودن دشمن، خود دلیلی بر درستی مسیری است که دولت در امضای این توافقنامه در پیش گرفته است. این ادعا تا جایی پیش رفت که رسانه‌های حامی دولت ضمن ادعای پریشانی فراوان رژیم صهیونیستی از امضای این قرارداد مدعی شدند کشورهایی همچون کشورهای اروپایی، عربستان و روسیه از بهبود روابط ایران و امریکا ناراحت‌اند (+ و + و +) و این موضوع نیز نشانه درستی امضای توافقنامه ژنو از سوی دولت است. مدافعان توافقنامه پای را فراتر گذاشته و مدعی واحد بودن موضع منتقدین داخلی با رژیم صهیونیستی در رد این توافقنامه شدند تا جایی که محمد جواد ظریف صراحتاً بیان داشت: «امیدواریم در داخل کشور هم صدایی با رژیم اسرائیل نداشته باشیم.»

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/4/2 :: ساعت 11:35 صبح )


»» گروه تروریستی داعش در چتر حمایتی شبکه های اجتماعی

حمایت شبکه‌های اجتماعی از گروه تروریستی داعش

گروه تروریستی داعش که در این یکی دو ساله، نه تنها برای مردم غرب آسیا، بلکه به واسطه بهره‌گیری این گروه تروریستی از شبکه‌های اجتماعی موجود در فضای اینترنت برای بسیاری از مردم جهان شناخته شده است. گروهی خطرناک، که معروفیت خود را مدیون اقدامات وحشیگرانه نسبت به مخالفین و مردم عادی دارد.
 
انتشار گسترده اعدام‌های دسته جمعی، بریدن سرهای مردم، خوردن اعضای آنان و ...نمونه‌هایی از جنایات داعش، ضد مردم بی‌گناه است که هر روز فیلم و کلیپ انان در شبکه‌های اجتماعی  در حال پخش شدن است که توسط اعضای این گروه بار گذاری می‌شود.

دانلود فیلم (حجم: 19MB)

حال نکته جالب توجه این است که در قوانین شبکه‌های اجتماعی من جمله تویتر و یوتیوپ و فیس بوک، انتشار  خشونت و تهدید علیه دیگران ممنوع است و در صورت انجام  فعالیت‌های خلاف قانون، مدیریت این شبکه‌ها بطور طبیعی باید مانع از انتشار  شوند و مسدود کردن حساب‌ها و صفحه‌های این افراد اقدام  بعدی گردانندگان شبکه‌های اجتماعی است. ولی آنچه که امروز ما شاهد آن هستیم خلاف واقعیت موجود و قوانین این شبکه‌ها است.
 
هم اکنون گروه تروریستی داعش با دارا بودن صفحه رسمی برای خود در تویتر به انتشار اخبار و جنایات خود می پردازد و بصورت کاملاً غیر طبیعی فیلم‌های جنایات این گروه بدون هیچ محدودیتی در یوتیوپ منتشر و پخش می‌شود!
 
حال سوال اینجاست که چرا این شبکه‌های اجتماعی برخلاف مانیفست و قانون خود با این گروه برخورد می‌کنند؟!
 
گسترش گرایش به دین اسلام در میان جوامع غربی، خطریست که در اینده غرب را تهدید می کند. اخلاق و رفتار نیک مسلمانان و صفت رحمت للعالمین بودن پیامبر اسلام یکی از دلایل عمده گرایش مردم غرب به دین اسلام بوده و هست.از این رو در صورتی که غرب بتواند چهره اصلی اسلام را در نزد مردم خود ویران کند و چهره‌ای کاملا معکوس از اسلام را روایت و به تصویر بکشد در این صورت توانسته  با موج مسلمان شدن مردم غرب مقابله کند، از این رو به نظر می‌رسد چراغ سبزی پشت ماجرای انتشار تصاویر و فیلم‌های وحشیگری داعش است.
 
با کمی دقت فهمیده می‌شود که در تمامی این فیلم‌ها خوانده شدن آیات قران و بردن نام پیامبر اسلام یکی از ملزومات خشونت داعش محسوب است. و صد البته نباید از این نکته غافل شد که در ورای راه اندازی شبکه‌های اجتماعی، مطامع قدرت های بزرگ  قرار دارد که این شبکه ها را ابزاری برای پیشبرد اهداف خود می‌دانند.
 
نمونه بارزی که برای ما ایرانیان نیز اتفاق افتاد. و آن پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم در کشورمان بود. به تاخیر انداختن تعمیر زیرساخت‌های شبکه اجتماعی توییتر در ایام فتنه 88 که در آن صورت به مدتی این شبکه اجتماعی با اختلال روبرو می‌شد و در این صورت امکان سازماندهی فتنه گران برای اخلال در نظام را با چالش روبرو می‌کرد.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/4/1 :: ساعت 11:15 صبح )
<      1   2   3   4      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 35
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 556619
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب