سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است [ در طبیعت [سرشته و [ به گوش [شنیده و تا سرشته نباشد، شنیده سود ندهد . [امام علی علیه السلام]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آیا باید برای تحریم نشدن عقب نشینی کرد؟

آیا باید برای تحریم نشدن عقب نشینی کرد؟/ رهبر انقلاب: چون اخم مى‏کنند، تحریم مى‏کنند، دندان نشان مى‏دهند، دست‌هایمان را بالا ببریم؟

بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب برای یادآوری به برخی نامزدهای ریاست جمهوری

این روزها و با برگزاری مناظره سوم و بحث‌های درگرفته پیرامون مسئله‌ی هسته‌ای بین سعید جلیلی و علی‌اکبر ولایتی و حسن روحانی، یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین مسائل  مردم و رسانه‌ها درست و غلط بودن استراتژی هسته‌ای هر یک از کاندیدهای ریاست‌جمهوری‌ست.

اینکه بالاخره باید با تن دادن به تحریم‌ها و مقاومت جلوی زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های قدرت‌های غربی از این پیچ تاریخی عبور کنیم و در مقابل آمریکا و کشورهای اروپایی عقب‌نشینی نکنیم، یا اینکه می‌شود با دادن امتیازهایی و متوقف کردن غنی‌سازی 20درصد جلوی تحریم‌های بیشتر را بگیریم. 

مناظره

در همین زمینه علی اکبر ولایتی در بخشی از سخنانش در مناظره سوم با پیوند زدن مذاکرات هسته‌ای و فشار بر مردم که ریشه در تحریم‌ها گفت که: باید افرادی متصدی کار شوند که این تجربه را دارا باشند، تجربه من در مصوبه 598 و اجرایی کردن قرارداد 1975 چنین چیزی است. در بحث هسته‌ای نیز باید به صورتی عمل کنیم که با کشورهای دیگر قهر نباشیم زیرا وظیفه دستگاه‌های دیپلماسی کاهش هزینه است و نه صدور بیانیه و اعلام مواضع. بنابراین بنده فکر می‌کنم که دیپلماسی این است که در داخل کشور خودمان طوری رفتار بکنیم که باید بتوانیم یک تعامل با همه دنیا داشته باشیم و قضیه بده و بستان است و هنر دیپلماسی بیانیه صادر کردن نیست و حتما این روند مذاکرات هسته‌ای درست نیست و اگر درست بود وضع ما به این حالت نمی‌رسید.
 
حسن روحانی هم در بخشی از سخنان خود در مناظره‌ی سوم محتوای اصلی سخنان ولایتی را بگونه‌ای دیگر تکرار کرد و با پیوند زدن مستقیم مذاکرات هسته‌ای و معیشت مردم، در پایان با سخنانی مشابه ولایتی، از روند مذاکرات هسته ای ابراز گلایه کرد.
 امام خامنه ای
با این وجود اما سخنان مکرری از رهبر معظم انقلاب وجود دارد که بر این نکته تاکید دارد که با وجود تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی نباید تن به عقب‌نشینی داد و از «مقاوت بر حقوق مسلم ایران» کوتاه آمد. «در مسائلى که با سرنوشت کشور ارتباط پیدا مى‏کند، حتماً تحلیل و موضع داشته باشید. بیانیه‏ى تهران مسئله‏ى مهمى بود؛ تحلیل شما از بیانیه‏ى تهران چیست؟ موضعتان چیست؟ موافقید؟ مخالفید؟ قطعنامه‏ى 1929 شوراى امنیت علیه جمهورى اسلامى صادر شده، یا تحریمهاى یک‏جانبه‏ى آمریکا و اروپا علیه ایران شکل گرفته؛ تحلیل شما از این قضیه چیست؟ این قضیه‏ى کوچکى نیست. موضعتان چیست؟ ایران چه کار کند؟ چون اخم مى‏کنند، تحریم مى‏کنند، دندان نشان مى‏دهند، دستهایمان را بالا ببریم؟ حالا یک قدرى کوتاه بیائیم؟ تحلیلتان این است؟ در داخل کشور ما مجموعه‏هاى سیاسى‏اى هستند که تحلیلشان این است؛ مى‏گویند وقتى که طرف خیلى چهره‏ى سگى از خودش نشان مى‏دهد، شما عقب بنشینید! خوب، شما این را قبول دارید؟ عقب بنشینیم؟ یا نه؛ معتقدید که هرگونه عقب‏نشینى، طرف را تشجیع مى‏کند. به مجردى که دیدند شما با اخم مى‏ترسید، مى‏گویند آقا اخم کنید؛ علاج این آدم اخم است. به مجردى که دیدند تهدید به کتک یا خود کتک، شما را به عقب‏نشینى وادار مى‏کنند، مى‏گویند دو تا بیشتر بزن تا خوب از همه‏ى حرفهایش دست بردارد. طرف، این‏جورى است. محاسبات دنیا این است.»(بیانات در دیدار هزاران نفر از دانشجویان دانشگاهها- 01/ 06/ 1389)
 
ایشان همچنین با بیان «غفلت» برخی از خواص در مقابل این تطمیع و تهدیدها می‌فرمایند که: «ابزار آنان، تطمیع و تهدید و فریب است. تجربه‏ها نشان داده است که درمیان خواص، هستند کسانى که این ابزارها در آنان کارگر میشود و ترس و طمع و غفلت، آنان را دانسته یا ندانسته به خدمت دشمن درمى‏آورد. چشم بیدار جوانان و روشنفکران و عالمان دینى باید بدقت مراقبت کند»( پیام به کنگره‏ى عظیم حج‏- 14/ 08/ 1390)


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 92/3/23 :: ساعت 12:49 صبح )
»» شاخص های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم

شاخص‌های نامزد اصلح برای ریاست جمهوری یازدهم

امام خامنه‌ای در طول 24 سال اخیر همواره به اقتضای جایگاه رهبری جمهوری اسلامی ایران در سخنرانی‌های ایام منتهی به انتخابات، شاخص‌هایی را برای شناخت نامزد اصلح، برای مردم بیان می‌کنند. در آستانه‌ی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، بخش‌هایی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره‌ی شاخص‌های نامزد اصلح را که برگرفته از 6 سخنرانی ایشان در سال‌های 91 و 92 است، به ترتیب تاریخ بیانات منتشر می‌شود:

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif کار اجرایی بلد باشد و توانایی کشیدن بار سنگین اداره مملکت را داشته باشد
توجه داشته باشید؛ انتخابات یک حق است و یک وظیفه است. ما هر کداممان به عنوان یک فرد از افراد این ملت، هم حق داریم در انتخابات شرکت کنیم، هم وظیفه داریم. آن کسانى که به نظام جمهورى اسلامى معتقدند، قانون اساسى را قبول دارند، هم از این حق میخواهند استفاده کنند، هم این وظیفه را میخواهند انجام دهند. همه باید این وظیفه را انجام دهند. یکى وظیفه‌اش این است که بیاید صلاحیتهاى خودش را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. هر کسى که در خود صلاحیتى احساس میکند و کار اجرائى بلد است، مى‌آید و خود را در معرض انتخاب مردم میگذارد. اداره‌ى مملکت و کار اجرائى، کار کوچکى نیست. کارهاى بزرگ و بارهاى سنگینى بر دوش مجریان سطوح بالاست. ممکن است کسانى که در سطوح دیگرى کار میکنند، ابعاد این سنگینى را هم بعضاً تشخیص ندهند که چقدر این بار سنگین است. آن کسانى که وارد میدان میشوند، باید کسانى باشند که در خود توانائىِ کشیدن این بار را بیابند؛ صلاحیتهائى را هم که در قانون اساسى است و شوراى محترم نگهبان بر روى آنها تکیه خواهد کرد، در خودشان ملاحظه کنند و واقعاً وابسته و دلبسته‌ى به نظام و قانون اساسى باشند؛ بخواهند قانون اساسى را اجرا کنند؛ چون رئیس جمهور سوگند میخورد که قانون اساسى را اجرا کند؛ قسم دروغ که نمیشود خورد. کسانى که این را احساس میکنند، در آن میدان مى‌آیند؛ کسانى هم که نه، قصد ندارند در این صحنه حاضر شوند، در صحنه‌ى انتخاب کردن و کمک به پرشور شدن انتخابات شرکت خواهند کرد. بیانات در دیدار مردم قم 1391/10/19
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/3/22 :: ساعت 8:5 عصر )
»» اصلاحات؛ ارتجاع به گفتمان انحرافی

تحلیلی بر گزاره‌ی «لزوم بازگشت به قبل از 84»؛ 
اصلاحات؛ ارتجاع به گفتمان انحرافی
دوام حافظه‌ی سیاسی جامعه تقریباً پنج سال است. بر همین اساس، امروز اصلاح‌طلبان با استفاده از نارسایی‌های موجود و سرپوش نهادن بر ضعف‌ها و بحران‌های دوران حاکمیت خود و تحریف تاریخ، از «لزوم بازگشت به قبل از 84» سخن به میان می‌آورند. یادداشت پیش رو تأملی اجمالی بر این گزاره است.
گفته می‌شود به «صورت معمول حافظه‌ی سیاسی جامعه تقریباً پنج سال است.» لذا در شرایط حاضر با گذشت قریب به هشت سال از حاکمیت جریان موسوم به اصلاحات، این جریان مبتنی بر همین گزاره، از یک سو با سوءاستفاده از برخی نارسایی‌های شرایط حاضر، سیاست بزرگ‌نمایی ضعف‌ها و سیاه‌نمایی وضعیت موجود را در پیش گرفته است و از دیگر سو، با اختفا و بعضاً تحریف تاریخ، بر ضعف‌ها و بحران‌های دوران حاکمیت خود سرپوش می‌نهد و از «لزوم بازگشت به قبل از 84» سخن به میان می‌آورد.

 
این متن بر آن است ضمن تحلیل گفتمان دوران اصلاحات و تبیین نتایج عملی این گفتمان، کمی موشکافانه‌تر گزاره‌ی مورد اشاره‌ی این روزهای اصلاح‌طلبان، یعنی «لزوم بازگشت به قبل از 84» را تشریح نماید.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/3/22 :: ساعت 1:0 صبح )
»» خصوصیات مطلوب رییس جمهور آینده

خصوصیات مطلوب رییس جمهور آینده

خصوصیات مطلوب رئیس جمهور آینده

نامزد انتخابات اولاً باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسى و به این مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد؛

ثانیاً داراى روحیه‌ى مقاوم باشد. این ملت اهداف بلندى دارد، کارهاى بزرگى دارد، تسلیم نیست، کسى نمیتواند با این ملت با زبان زور حرف بزند. کسانى که در رأس قوه‌ى اجرائى قرار می‌گیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند؛ زود نترسند، زود از میدان خارج نشوند؛ این یکى از شرط‌هاى لازم است.

ثالثاً انسان‌هاى با تدبیرى باشند، با حکمت باشند. ما در سیاست خارجى گفتیم «عزت و حکمت و مصلحت»؛ در اداره‌ى کشور هم همین جور است، در مسائل داخلى هم همین جور است، در اقتصاد هم همین جور است؛ باید با برنامه، با حکمت، با تدبیر، با نگاه بلندمدت و همه‌جانبه، با یک هندسه‌ى صحیح کارها را مشاهده کنند، نگاه کنند، وارد میدان شوند. 

روزمرّه فکر کردن در مسائل اقتصادى، مضر است؛ تغییر سیاست‌هاى اقتصادى به طور دائم، مضر است - در همه‌ى بخش‌ها، بخصوص در اقتصاد - تکیه کردن بر نظرات غیر کارشناسى، مضر است؛ اعتماد کردن به شیوه‌هاى تزریقىِ اقتصادهاى تحمیلى شرق و غرب، مضر است. سیاست‌هاى اقتصاد باید سیاست‌هاى «اقتصاد مقاومتى» باشد - یک اقتصاد مقاوم - باید اقتصادى باشد که در ساخت درونىِ خود مقاوم باشد، بتواند ایستادگى کند؛ با تغییرات گوناگون در این گوشه‌ى دنیا، آن گوشه‌ى دنیا متلاطم نشود؛ این چیزها لازم است. رئیس جمهورى که می‌خواهد این کشور بزرگ را اداره کند، این راه پرافتخار را به کمک مردم و براى مردم طى کند، باید اینچنین خصوصیاتى داشته باشد.

رابعاً باید تهذیب اخلاقى داشته باشد؛ نپرداختن به حواشى. اینها چیزهاى لازمى است. بنده توصیه‌ام به همه‌ى دولت‌ها همیشه همین بوده است. می‌دانید من از دولت‌ها و از رؤساى جمهور در طول این سالهاى متمادى همواره حمایت کردم؛ توصیه هم کردم، در موارد متعدد و زیادى از آنها توضیح هم خواستم. تکیه این بوده است که براى مردم هزینه درست نکنند، مشکل درست نکنند، دغدغه‌آفرینى نکنند، مردم را دچار تشویش و نگرانى نکنند؛ البته وعده‌ى بیخود و بى‌مبنا هم ندهند، درِ باغ سبزهاى بى‌منطق هم باز نکنند؛ منطقى، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خداى متعال حرکت را پیش ببرند؛ ان‌شاءاللَّه در آینده  هم باید همین جور باشد.

بیانات امام خامنه‌ای در دیدار کارگران(7/2/92)

دیافت صوت (600KB)

منبع: khamenei.ir



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/21 :: ساعت 5:37 عصر )
»» حداد و عارف انصراف دادند

روز گذشته (دوشنبه) به ترتیب غلامعلی حدادعادل و سپس محمدرضا عارف از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم انصراف دادند و هر کدام طی بیانه‌ی جداگانه‌ای از ادامه حضور در عرصه انتخابات ریاست‌ جمهوری کنار رفتند.

حداد

عارف

دکترحدادعادل: به کسی رای دهید که از گفتمان انقلاب باشد/گفتمان انقلاب اسلامی با یک پرچمدار در انتخابات می‏ماند

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/3/21 :: ساعت 11:18 صبح )


»» نماهنگ بسیار زیبای شناسنامه از حامد زمانی

آهنگ زیبای "شناسنامه" با صدای خواننده جوان و ارزشی کشور، "حامد زمانی"

آهنگساز و خواننده : حامد زمانی

شاعر : حامد عسگری

شناسنامه

دانلود آهنگ با کیفیت متوسط (4MB):

لینک 1     ؛     لینک 2

دانلود آهنگ با کیفیت بالا (8MB):

لینک 1     ؛     لینک 2      ؛      لینک 3

 

دانلود نماهنگ:

کیفیت متوسط (11MB)

کیفیت بالا (23MB)

کیفیت بالا (19MB)


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/3/20 :: ساعت 11:56 عصر )


»» انتخابات در جبهه ها

گزیده‌ای از وصیت شهدا در مورد انتخابات

شهدا و انتخابات

 

بدانــیـد هــر رأی کـه شــمـا به صــندوق می‌ریزید، مشـت مـحکـمی اسـت کـه به دهـان ضـد انقلاب و اربابان آمــریکایی می‌زنـید و یـک قــدم او را وادار به عقب نشینی می‌کنید. (شـهید حـیدر بـاقری)

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/3/20 :: ساعت 6:55 عصر )


»» نامه ای که عارف و معین تکذیبش کردند

تصویر نامه «معین» برای برخورد با دانشجویان 

در سومین مناظره انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دکتر سعید جلیلی،  در انتقاد به عملکرد دولت اصلاحات در بُعد آزادی‌های اجتماعی به نامه دکتر معین وزیر وقت علوم تحقیقات و فن آوری اشاره کرد که در آن از رئیس جمهور خواستار برخورد امنیتی، قضایی، سیاسی و اطلاعاتی با دانشجویان شده بود.

دکتر جلیلی خطاب به دکتر عارف گفت:

دانشجوی ستاره‌دار از کی مطرح شد؟ 

در زمان شما که بحث دانشجوی ستاره‌دار را مطرح می‌کنید، این مبحث به وجود آمده است و حتی وزیر علوم دولت اصلاحات (توفیقی) فروردین ماه امسال مصاحبه کردند و بیان کرده است که دانشجوی ستاره‌دار در زمان دولت شما بوده است.

جلیلی افزود: حتی آقای معین (وزیر علوم قبل از آقای توفیقی) نیز برای محکوم کردن 50 دانشجوی معترض به رئیس‌جمهور وقت (خاتمی) نامه نوشتند تا با دانشجویان برخورد امنیتی، قضایی، حکومتی، سیاسی و اطلاعاتی صورت بگیرد.

دکتر عارف در آخرین سخنان خود از قول دکتر معین این نامه را تکذیب کرد:

پس از پایان دور اول مناظره‌ها، محمدرضا عارف در جمع‌بندی دو دقیقه پایانی سخنانش به اظهارات جلیلی واکنش نشان داد و گفت: در موقع استراحت، به من گفتند که  دکتر معین و آقای ظریفیان صحبت‌های آقای جلیلی را تکذیب کردند.

در حالی که عارف در مناظره خود اعلام کرد، معین دستور خود برای برخورد امنیتی با برخی از دانشجویان را تکذیب کرده است، متن نامه منتشر شده در اینترنت، حقیقت دیگر را روشن می‌کند بسیاری از سیاسیون معتقدند انتشار این نامه در فضای مجازی باعث رویگردانی طیف دانشگاهی و دانشجویان از عارف خواهد شد:

تصویر نامه «معین »برای برخورد با دانشجویان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/3/20 :: ساعت 1:17 صبح )
»» پوستر انتخاب اصلح

شهید عباس جوشقانی : دقت نمائید به چه کسی رای می دهید که اگرخطا کنید روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهیدبود.
پوستر/انتخاب اصلح


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/3/19 :: ساعت 2:44 صبح )
»» کاندید اصلحتان را پیدا کنید

کاندید اصلحتان را پیدا کنید
 
ملاک های کاندید اصلح در بیان امام خامنه‌ای
«امتیازات و نقاط ضعف کاندیداها را پیدا کنید»

کوتاه و شنیدنی

سری کلیپ‌های صوتی از دستورات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخاب کاندیدای اصلح به عنوان ریاست جمهوری:

 

ردیف توضیحات و دانلود حجم پخش
1 انتخاب آگاهانه - بیانات رهبری در تاریخ شانزدهم اردیبهشت
(کاری، مردمی، مقاوم، ارزشی، با تدبیر، پابند به قوانین، احساس در مردم، طبقات مختلف مردم)
222  
2 انتخاب آگاهانه - بیانات رهبری در تاریخ شانزدهم اردیبهشت
(تعهد، تدین، آمادگی، توانایی، طبق تشخیص، نیت خالص)
346  
3 بدانند مدیریت اجرایی یعنی چه...  (بیانات در حرم رضوی) 243  
4 شرایط نامزدها
(سیاست خارجی،سیاست های اقتصادی،اخلاق و حاشیه سازی،وعده های غیرواقعی)
بیانات در حرم رضوی
692  
5 ویژگی های رئیس جمهور
(تکامل در سلسله رئیس جمهور ها، پایبند به انقلاب،ارزشها،نظام،عقل جمعی،تدبیر)
بیانات در حرم رضوی
476  
6 شاخصه های پیشرفت از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
پیشرفت یا عدالت، کدام مقدم هستند؟
1,545  
7 امتیازات و نقاط ضعف دولت فعلی/قسمت سوم (امتیاز): «عدالت محوری» 1,217  
8 امتیازات و نقاط ضعف دولت فعلی/قسمت دوم (نقطه ضعف): «فرهنگ» 1,446  
9 امتیازات و نقاط ضعف دولت فعلی/قسمت اول (امتیاز): «احیای گفتمان انقلاب» 1,362  
10 اقتصاد مقاومتی و برنامه رئیس جمهور آینده/بیانات امام خامنه‌ای
«دلایل نامگذاری سال های اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب»
2,231  
11 آرامش تا انتخابات
«بیانات امام خامنه‌ای پیرامون ثبات و آرامش سیاسی»
1,889  
12 وظیفه نامزدها / نصیحت هایی مهم به نامزدها 615  
13 رقیب انتخاباتی، «شیطان اکبر» نیست/عده‌ای توپخانه خود را به سمت دوست آتش می‌کنند 1,221  
14 صراط الله (کلیپ صوتی بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات مجلس سال 90) 2,339  

منبع: آوینی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/3/18 :: ساعت 8:26 عصر )
<      1   2   3   4   5      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 56
>> بازدید دیروز: 63
>> مجموع بازدیدها: 557402
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب