سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این قرآن ریسمان خدا و نور روشن گر و درمانی سودبخش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فیلترینگ و ماهواره، ابزاری برای جذب حداکثری!

سخنانی که مهاجرانی نگفت و جنتی گفت!

سخنان کنونی و گذشته ریاست محترم جمهوری و بالطبع وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد مسائل فرهنگی، سبب شد تا شبهاتی توسط بعضی از سودجویان و بازماندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای شکل گیرد. سخنانی که در آن به رفع فیلترینگ، آزادی ماهواره‌ها، عدم برخورد سلبی با هر پدیده فرهنگی و... اشاره‌شده است. در این نوشتار بر آن هستیم تا به بررسی سخنان اخیر مقام محترم وزارت فرهنگ بپردازیم؛ وزارتی که فقط از نام آن فرهنگ باقی‌مانده تا ارشاد اسلامی!

رسانه‌های نوین و بالأخص فضای مجازی در سال‌های اخیر با شدت زیادی وارد زندگی مردم جهان و بالطبع جمهوری اسلامی ایران شده است. کاربردهای مختلف این ابزار سبب گردید تا برخوردهای گوناگونی با آن در سراسر جهان شود. مهم‌ترین کاربرد این شبکه‌ها که تا چند وقت پیش برای خیلی از کشورها و نخبگان آشکار نگردیده بود، فعالیت جاسوسی و براندازی نرمِ آن توسط آمریکا و نظام‌های جاسوسی بین‌المللی است. بر طبق افشاگری‌های پیمانکار سابق سیا و ان اس ای، اسنودن، حضور رسمی سیا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بخشی از پشت پرده این شبکه‌هاست که در ماه‌های اخیر آشکار گردیده است؛ اما کشورهای مختلف بر اساس منافع اصلی و امنیت ملی خود مقابله‌ای با این نفوذ نموده‌اند؛ اجرای فیلترینگ بخشی از راهکار مقابله‌ای است که عقلای جهان به آن رسیده‌اند؛ جهانی که 20 سال عقب نیست!

 اجرای فیلترینگ توسط سوئد، فرانسه، آلمان، هند، مالزی و...در آسیا و حتی ایالت متحده آمریکا، بخشی از بالا بردن توان نفوذناپذیری کشورهای مختلف است؛ کشورهایی که حتماً وزیر محترم ارشاد نیز قبول دارند که 20 سال از دنیای موردنظر ایشان عقب نیستند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/3/21 :: ساعت 8:29 صبح )


»» خطای فاحش استراتژیک در سیاست خارجی دولت یازدهم

حضور نماینده ایران در تحلیف السیسی

امیرعبداللهیان و السیسی و امیرعبداللهیان السیسی عبداللهیان السیسی

درحالی که برخی تحلیلگران دولت السیسی را دولت کودتا دانسته و آن را دست نشانده حکومت پیشین و وابسته به غرب می دانند، معاون وزیر خارجه کشورمان به عنوان نماینده ایران در مراسم تحلیف ژنرال شرکت نموده است. 

عبدالباری عطوان تحلیلگر مسایل راهبردی منطقه در مقاله جدید خود در روزنامه الکترونیکی رأی الیوم نوشت که ضعف حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری مصر شوکی بود که به عبدالفتاح السیسی وارد شد، اما به اعتقاد من شوک بالاتر از آن هنگامی وارد شد که سطح میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم تحلیف وی تا اندازه غیر قابل پیش بینی پایین بود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/3/19 :: ساعت 6:5 عصر )


»» دانلود مستند از ژنو تا وین

مستند «از ژنو تا وین» + دانلود

در این مستند 30 دقیقه‌ای تمام زوایای توافق هسته‌ای در آغاز آن که در ژنو آغاز شده  تا امروز ادامه دارد، بررسی کرده است.

تعهدات 1+5 بعد از توافقنامه ژنو، مسئله تحریم‌ها و نظر کارشناسان خارجی درباره مفاد این توافق‌نامه از جمله بخش‌های این مستند است.

در ذیل این مستند در دو بخش آمده است:

بخش اول/ زمان 15 دقیقه | دانلود فیلم

بخش دوم/ زمان 15 دقیقه | دانلود فیلم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/3/18 :: ساعت 11:51 عصر )
»» بررسی وضعیت ایران پس از فتنه88

هدف فتنه88 خدشه به آرمان‌های امام خمینی(ره) بود

 انتخابات 1388 یکی از فصل‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. نظامی که سی‌وچند انتخابات را به‌سلامت برگزار نمود و جریانات مختلف با آرای مخفی مردم انتخاب شدند و به مسند ریاست و نمایندگی رسیدند. جریاناتی که گه گاه مقابل هم بود، خروج محمد خاتمی از کابینه دولت هاشمی، خروج جریان احمدی‌نژاد از کابینه تندروی اصلاحات و... خود نشان‌دهنده صیانت جمهوری اسلامی ایران از انتخابات بوده است. به تعبیر امام راحل «میزان رأی ملت است» و این میزان است که باید سرلوحه قرار گیرد.

در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری اتفاقاتی صورت پذیرفت که حقیقتاً باید فتنه‌ای نامید که توانسته بود فضای کشور را غبارآلود کند. فضایی که اعتماد و امنیت در آن مورد هجمه بیگانگان قرار گرفت. در مورد این فتنه، نوشتار، کتاب، فیلم و... بسیار تولید و نگاشته شد، محتواهایی که هرروز عمق دسیسه دشمنان انقلاب اسلامی را بیشتر از پیش روشن می‌نماید. اما در این نوشتار بر آن هستیم تا به بررسی ضربات فتنه به انقلاب اسلامی بپردازیم، ضربات و خساراتی که نه‌تنها در این یادداشت نمی‌توان به همه آن‌ها اشاره کرد بلکه جبران آن نیز نمی‌تواند از سوی اربابان فتنه و معاندین جبران شود.

پیچیدگی فتنه آن‌چنان ابعادی دارد که باید آن را نظام فتنه و نظام براندازی دانست. نظامی که تئوریزه کردن روش‌های انقلاب مخملی را در دستور کار خود قرار داده و تا میزانی نیز با غفلت و جهالت بعضی از ساکتان به‌پیش رفت تا آنجا که رهبر معظم انقلاب ندای «این عمار» برآوردند و عده‌ای شروع به روشنگری نموده و سرانجام خروش میلیونی مردم در 9 دی را به ارمغان آورد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/3/17 :: ساعت 7:25 عصر )


»» سخن امام با فتنه گران + فیلم

مردی از قم خواهد آمد
سخن امام با فتنه گران و مخالفان جمهوریت نظام


 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/3/16 :: ساعت 7:7 عصر )
»» مصاحبه با نویسنده بهائی و مبتذلنویس در روزنامه آرمان

مصاحبه با نویسنده بهائی و مبتذل‌نویس در روزنامه آرمان

روزنامه "آرمان" در شماره روز یکشنبه 11خرداد1393،‌ طی مصاحبه‌ای با "رجبعلی اعتمادی"، داستان‌نویس بهائی و نویسنده قصه‌های مبتذل با مضامین اِروتیک به بررسی شخصیت، آثار و تجلیل وی پرداخت.

 این مصاحبه که با نام مستعار "ر. اعتمادی" و در دو بخش تنظیم شده بود در صفحه 7(سرویس ادبیات) روزنامه درج شده بود. وی ضمن این گفتگو و در پاسخ به سؤالی که درباره ممنوع‌القلم شدن او پرسیده،‌گفت:

«ببینید؛ انقلاب در هر کجای جهان که اتفاق بیفتد، گذشته‌ها را انکار می‌کند. این خاصیت انقلاب است. ر. اعتمادی هم که سال‌ها پیش از انقلاب نویسندگی کرده بود، از این قاعده مستثنا نبود و برخلاف برخی از نویسندگان که تنها برخی از کتاب‌هاشان مجوز نشر نمی‌گرفت، این اتفاق برای تمام کتاب‌های من رخ داد؛ یعنی اجازه نشر نگرفتند و در توقیف ماندند. به همین خاطر من 13 سال، ممنوع‌القلم بودم. هرچند مخاطبان من کتاب‌هایم را که به صورت زیرزمینی منتشر می‌شد، در هر شرایطی تهیه می‌کردند و تنها خسارتش متوجه من بود که سهمی از انتشار کتاب‌هایم نداشتم!»

این نویسنده بهائی در ادامه صحبت‌هایش به اجازه نشر کتاب‌‌هایش پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات اشاره می‌کند و با رضایت از آن دوره می‌گوید: «به همین خاطر بود که اکثر کتاب‌های توقیف شده من بدون کوچکترین ممیزی و اصلاحیه‌ای یکی یکی مجوز انتشار گرفتند و به بازار آمدند.»

برای شناخت بیشتر ر.اعتمادی و متعاقباً پی بردن به مبنای فکری مسئولین فرهنگی دولت اصلاحات کافی است نگاهی به سوابق وی در دوران ستمشاهی بیندازیم. متن زیر بخشی از کتاب "بهائیان در عصر پهلوی" به قلم مرحوم "احمد اللهیاری" از اعضای سابق کانون نویسندگان ایران در رژیم طاغوت است. وی اشاعه فساد اخلاقی توسط ر.اعتمادی و روابط و مناسباتش با بهائیان و دستگاه حاکم را این طور بیان می‌کند:

«رجبعلی اعتمادی» سردبیر مجله جوانان اطلاعات هفتگی بود این مجله، فعال‌ترین نشریه اختصاصی جوانان بود که پشتیبانی وسیع دولت و کمک مالی بهائیان و به صورت اعطای آگهی‌های بزرگ یک یا دو صفحه‌ای به صورت عکس یا «پرتره»های چهار رنگ و یا رپرتاژ آگهی‌های گران‌قیمت که توسط شرکت‌ها و کارخانه‌ها و بازرگانان و کلان‌سرمایه‌داران بهایی در اختیار آن قرار می‌گرفت، هر هفته با تیراژی افزون بر یکصدهزار نسخه به عنوان یکی از نشریات اقماری و زیر‌مجموعه مؤسسه اطلاعات چاپ و در سراسر ایران ـ حتی دورترین روستاها ـ توزیع می‌شد.

مهمترین هدف این مجله، رواج ابتذال و «از خود بیگانگی» در میان نسل جوان بود و مسئولان آن هر هفته می‌کوشیدند تا با چاپ مطالبی دور از اخلاق و داستان‌های عاشقانه مبتذل و چاپ تصاویر سکسی از هنرپیشگان خارجی و رقاصان و خوانندگان، نوجوانان و جوانان ایرانی را به ورطه فساد و انحطاط اخلاقی بکشند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/3/15 :: ساعت 4:15 عصر )


»» دیدار مشاور اوباما با مشاور روحانی

هیأت مذهبی آمریکایی در ایران چه می‌کند؟

در روزهای اخیر یک هیات مذهبی آمریکایی به قصد دیدار با علما و فرهیختگان فرهنگی وارد کشورمان شده است.

ورود هیأت مذهبی آمریکایی متشکل از دکتر کشیش ژول هانتر دستیار ارشد دینی کلیسای نورتلند و مشاور معنوی اوباما، خانم دکتر باربارا اسکینر رئیس شبکه ملی کشیشیان آمریکایی آفریقایی و مشاور معنوی رئیس‌جمهور امریکا، دکتر جیمز آگوست کوالسکی رئیس کلیسای کثیدرال، پروفسور آنتونی دسترو استاد حقوق و مدیر برنامه میان رشته‌ای حقوق و دین در دانشگاه کاتولیک واشنگتن دی سی، کشیش دکتر آلکس روی میدلی دبیر کل کلیسای باپتیست آمریکا ، کشیش دکتر بابی جین رابرتز مؤسس کلیسای فورث وود، دکتر سید محمد سید مدیر ملی جامعه اسلامی آمریکای شمالی، کشیش دکتر جیمز آگوست کوالسکی رئیس کلیسای کتدرال سنت جان به همراه دکتر احمد ایروانی رئیس مرکز مطالعات اسلام و خاورمیانه دانشگاه کاتولیک آمریکا به ایران، در روزهای اخیر با واکنش ها و گمانه زنی های مختلفی مواجه بوده است.

ورود این هیات آمریکایی که در سکوت رسانه ای به کشورمان صورت گرفته به دعوت مرکز گفت‌وگوی ادیان و تمدن‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به منظور شرکت در نشست "جهان عاری از خشونت و افراطی گری از منظر ادیان ابراهیمی" بوده است. همچنین بنابر اخبار منتشر شده حضور این هیأت آمریکایی، با برنامه دیدار با علمای دینی و فرهیختگان فرهنگی تنظیم شده است.

نکته قابل ملاحظه در این رویداد این است که ژول هانتر که مشاور معنوی اوباما محسوب می‌شود و علی یونسی به عنوان مشاور دکتر روحانی در امور اقلیت‌ها و ادیان، در این نشست حضور داشته‌اند؛ نکته‌ای که برخی رسانه‌ها آن را یک نشانه سیاسی دانسته‌اند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/3/14 :: ساعت 2:39 عصر )


»» کرباسچی را بیشتر بشناسید

فراز و فرودهای یک شهردار تهران؛

از تشکیل حزب کارگزاران تا جرایم مختلف مالی/توهین به مردم هم به کارنامه کرباسچی اضافه شد

شهردار معروف تهران که سابقه زندان را نیز در کارنامه خود دارد؛ این روزها به بهانه حمایت از دولت توهین به مردم را در دستور کار خود قرار داده است.

غلامحسین کرباسچی فرزند آیت الله محمدصادق کرباسچی در سال 1332 در قم متولد شد. پس از پایان تحصیلات ابتدایی به حوزه علمیه قم پیوست و در مدرسه علمیه حقانی مشغول به تحصیل گردید. او در همین زمان فعالیت سیاسی را در مخالفت با حکومت پهلوی آغاز نمود و پدرش آیت الله کرباسچی (ملقب به تهرانی) از یاران مورد اعتماد امام خمینی (ره) بود. او همزمان با تحصیلات فقه و اصول در دانشگاه نیز تحصیل کرد.

فعالیت‌های سیاسی-اجرایی

در دوران جنگ نماینده امام خمینی (ره) در ژاندارمری جمهوری اسلامی بود. پس از پایان جنگ در سال 1368 از استانداری اصفهان به شهرداری تهران منتقل شد و دوباره طرح جامع شهر تهران را که در زمان شهرداری غلامرضا نیک‌ پی طرح‌ ریزی شده ‌بود ادامه داد.

از جمله کارهای دیگر وی ساخت متروی شهر تهران بود. او در دوران شهرداری تهران و در جریان اقدامات خود از حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی بر خوردار بود. در دوران وی برای اولین بار شهردار تهران در هیات دولت در کنار وزرا و معاونان رییس جمهور حضور یافت. 

در آستانه? برگزاری انتخابات مجلس پنجم، وی به همراه عده‌ای دیگر از وزرا و معاونان هاشمی رفسنجانی، حزب کارگزاران سازندگی را تاسیس کرد و در کنار جامعه? روحانیت مبارز تهران به ارائه لیست انتخاباتی پرداخت.

پس از کناره گیری وزرای دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی از حزب کارگزاران، غلامحسین کرباسچی عملاً به عنوان چهره? اول حزب مطرح شد. تأسیس مؤسسه همشهری و انتشار روزنامه همشهری و نشریات و ویژه نامه‌های وابسته به آن و راه اندازی فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ در تهران از اقدامات وی بود.

محاکمه

در سال 1377 در دومین سال دوره? اول ریاست جمهوری خاتمی، کرباسچی که همراه حزب کارگزاران سازندگی از طرفداران کلیدی خاتمی در انتخابات دوم خرداد 1376 بود، به همراه عده? دیگری از معاونانش و شهرداران مناطق تهران دستگیر و بازجویی شد. 

کرباسچی از سوی قاضی غلامحسین محسنی اژه‌ای به اتهام جرایم مالی محاکمه و به 3 سال حبس و 10 سال محرومیت از مشاغل دولتی و جزای نقدی محکوم شد؛ وی از جمله متهم به استفاده از امکانات شهرداری تهران در جهت حمایت از کاندیدای خاص در انتخابات هفتم ریاست جمهوری بود که پیش از محاکمه به اتهام اختلاس مدتی را در بازداشت گذراند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/3/12 :: ساعت 6:46 عصر )


»» پیرو حرف های جدید ضد اعتدالی حسن روحانی!

آقای روحانی! یک سوزن به خودتان بزنید یک شلاق به منتقدان!

حسن روحانی  در همایش «بیمه سلامت همگانی»(03/03/1393)، سخنان جالب و البته نه‌چندان جدیدی را مطرح کرد.

حرف‌های چالش‌برانگیزی که از زبان رییس قوه مجریه بیان شد، خواه‌ناخواه موافقان و مخالفانی خواهد داشت اما گذشته از دید انتقادی، می‌توان بخش‌هایی از آن را واکاوی کرد تا بعضی زوایای تاریک، پیش چشمان رییس‌جمهوری کشورمان روشن شود.

افسران -  تنها 10 روز پس از صحبتهای آقا ...

آقای رییس‌جمهور چه گفتند؟

«حسن روحانی» طی سخنانی  گفته است: مردم را سر مسائل جزئی و بیخودی و بی‌جهت و با بهانه‌های واهی اذیت نکنیم و بگذاریم مردم راحت بوده و در سلامت روحی باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه اینقدر در زندگی مردم دخالت نکنیم، افزود: بگذاریم مردم خود راه بهشت را بروند و با شلاق نمی‌شود مردم را به بهشت برد!

وی اضافه کرد: پیامبر‌(ص)نیز بشیر و نذیر بود و شلاق به دست نداشت ما نیز باید بشیر و نذیر باشیم.

روحانی ادامه داد: دعواهای سیاسی و جناحی 6 ماه قبل از انتخابات شروع می‌شود که اشکال ندارد ولی بعد از هر انتخابات و تمام شدن آن شاهدیم که دوباره دعواها برای انتخاب بعدی شروع می‌شود و می‌گویند نباید بگذاریم که فرد انتخاب شده موفق شود تا کاندیدای ما پیروز انتخابات بعدی شود.

وی تاکید کرد: مشکلاتی در قوانین بازی داریم که باید حل شود!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/3/11 :: ساعت 11:55 صبح )


»» روشی جدید برای سکولاریزه کردن

آزادی های یواشکی محصول روزنامه های زنجیره ای

 چند وقتی است تفکر سکولاریزه کردن نظام مقدس اسلامی ایران، نمایش‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، چیزی که هنوز مسئولین امر به آن توجه نداشته و سبب زیان‌های بسیاری در کشور شدند. این تفکر در سال‌های مختلف با روش‌های مختلفی وارد میدان مبارزه فرهنگی گردید. روزی با سلاح دین از سیاست جداست و روزی دیگر به روش مبارزه مستقیم با عادت و عرف اسلامی.
آنان گاهی این شعار را می‌دهند که اگر پیشرفتی است فقط و فقط با جدایی دین از سیاست است؛ همچون زمانی که قرار بود مجلس خبرگان قانون اساسی مواد اسلامی را تأیید کند، این جریان تمام عزم خود را برای مقابله با آن جزم کردند که نمونه‌ی آن را می‌توان در رأی گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال 58، اصل ولایت فقیه در قانون اساسی، مبارزات و ترورهای اندیشمندان نظام مقدس اسلامی، حضور و راهپیمایی در مقابله با قوانین اسلامی همچون قصاص، حجاب و... اشاره نمود.
 
این جریان در سال‌های 1368 به بعد و بالأخص در دوران ریاست جمهوری هفتم و هشتم با در دست داشتن تریبون‌های مختلف همانند روزنامه‌های زنجیره‌ای، تریبون اساتید و انجمن‌های به اصطلاح مردمی و سازمان‌های دولتی (کانون مدافعان حقوق بشر، انجمن دفاع از آزادی مطبوعات، حلقه‌ی کیان، مرکز استراتژیک ریاست جمهوری و...) سعی در القای مفهومی از سکولار بودند تا بتوانند مقاصد و اندیشه‌های خود را عملی نماید.
 
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/3/10 :: ساعت 4:54 عصر )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 93
>> بازدید دیروز: 113
>> مجموع بازدیدها: 557878
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب