سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... می دانم برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استوار و فروتنی یاری خواهانه است و اینک، قلبم با اراده ای استوار و فروتنی متواضعانه با تو رازگویی می کند . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش هنگام رفتن نزد منصور، خلیفه عبّاسی ـ]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پیشنهاد دهنده رنگ بنفش به روحانی چه کسی بود؟

کارگردان «سوسن خانوم» و «هپی» رنگ بنفش را به روحانی پیشنهاد داده بود!

بررسی ها حاکی از این است که سازنده کلیپ غیر اخلاقی «هپی» که به ترویج بی بندوباری در جامعه پرداخته بود، همان کسی است که «در کمپین تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی رنگ بنفش را پیشنهاد داده» و مسئولیت پروژه عکاسی تبلیغاتی را برعهده داشته است

 (+لینک)دستگیری دختران و پسران کلیپ جنجالی + فیلم

 «ساسان سلیمانی» کارگردان کلیپ غیر اخلاقی «هپی» درباره اینکه چه شد رنگ بنفش را پیشنهاد کرد به ماهنامه ایده آل گفته است: «اسفند 91 دوستانی از ستاد تبلیغاتی آقای روحانی خواستند پروژه عکاسی از ایشان را کارگردانی کنم. قراربود عکس های آتلیه ای از ایشان گرفته شود تا بتوانند در بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی شان از آنها استفاده کنند. قراربود عکاسی در ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شود. 

چند روز قبل از این، یکی از مشاوران ایشان برای هماهنگی های لازم با من در تماس بود و از من خواست رنگی را به عنوان رنگ تبلیغاتی ایشان پیشنهاد بدهم. من همان موقع رنگ بنفش را پیشنهاد کردم و شماره دقیق رنگ را هم چندساعت بعد به دستشان رساندم. بعد از آن، موقع عکاسی با دکتر روحانی درباره رنگ بنفش حرف زدیم و ایشان هم گفتند که رنگ خوبی است و به این ترتیب، رنگ بنفش، رنگ تبلیغاتی رئیس جمهور ایران شد.»

همچنین لازم به ذکر است عوامل سازنده و ایفای نقش کننده در این کلیپ که با سرعت عمل نیروی انتظامی دستگیر شدند، اعتراف نمودند که برای تست بازیگری مراجعه نموده اند و از آنها سوء استفاده شده است.

نکته قابل توجه  اینجاست که «ساسان سلیمانی» کارگردان این کلیپ غیر اخلاقی، پیش از این نیز به دلیل ساخت یک کلیپ جنجالی غیر اخلاقی دیگر (کلیپ سوسن خانوم) نیز توسط نیروی انتظامی بازداشت شده بود.

اکنون این سوال باقی است که چه کسی  و با چه هدفی چنین شخص مسئله داری را جهت به کار گیری در کمپین انتخاباتی دکتر حسن روحانی پیشنهاد و انتخاب نموده و آیا سوابق و نوع فعالیت های وی در این زمینه موثر بوده است؟

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/3/9 :: ساعت 8:27 صبح )
»» دولت، میوه ممنوعه را خورد

ارتباط برداشت غیرقانونی 4000000000 دلاری دولت از صندوق توسعه ملی با عدم وصول مطالبات توافق ژنو چیست؟

کمتر از 10 روز از اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر «میوه ممنوعه» خواندن استقراض دولت از بانک مرکزی نگذشته بود که خبر برداشت برداشت بدون مجوز 4.1 میلیارد دلاری دولت از منابع صندوق توسعه ملی در رسانه‌ها منتشر شد؛ برداشتی که ابتدا توسط مسئولان دولت تکذیب شد اما سپس زمانی که با تایید دیوان محاسبات همراه شد، مقامات دولتی تلاش کردند تا این اقدام را توجیه کنند. 

حسن روحانی روز 18 فروردین امسال در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس، با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال 1392 شاهد کاهش تورم بودیم، اظهارداشت: «میوه ممنوعه» در دولت یازدهم، استقراض از بانک مرکزی و جلوگیری از افزایش پایه پولی کشور بوده است و امیدواریم امسال مردم ایران شاهد آرامش، رفاه و عزت بیشتر در همه حوزه‌ها به ویژه در بخش اقتصادی باشند. 

کمتر از 10 روز بعد، یعنی در روز 27 فروردین امسال، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای، از برداشت غیرقانونی 4. 1 میلیارد دلاری دولت از منابع صندوق ملی خبر داد. سید مسعود می‌رکاظمی با بیان اینکه دو موضوع درباره انضباط مالی دولت یازدهم در سال 92 قابل طرح است، اضافه کرد: مورد اول برداشت 4.1 میلیارد دلار از حساب صندوق توسعه ملی است که بدون مجوز مجلس انجام شده است. 2.6 میلیارد دلار از این رقم معادل 6 هزار و 500 میلیارد تومان توسط بانک مرکزی مستقیماً خلق پول شده و معادل ریالی آن به حساب خزانه ریخته شده است که باعث افزایش پایه پولی خواهد شد. تورم این اقدام گریبانگیر مردم می‌شود و مصداق بارز بی‌انضباطی مالی است. بخشی از این مبلغ نیز به عنوان سهم نفت و امثال آن پرداخت شده است. 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/3/8 :: ساعت 3:38 عصر )


»» اشتغالزایی به روش شمردن لایک!

اشتغالزایی به روش شمردن لایک!

شنیده‌ایم دولت برای راحتی مردم تدابیر جدیدی اندشیده است تا مردم امیدوار به بهبود شرایط شوند!

خوشحال هستیم که تمام مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی و سیاست خارجه و اجتماعی و ... حل شده است و تنها همین پهنای باند مانده است! رئیس‌جمهور چند روز پیش گفت: "من از شرایط پهنای باند اینترنت کشور راضی نیستم." امید می رود مسئولین رسیدگی کنند و وردنه ای بردارند و اقدام به پهن تر کردن پهنای باند نمایند تا دکتر روحانی هم راضی شوند!

در همین زمینه شنیده می شود آن وزیری که همیشه در شبکه های اجتماعی است و جزو هیات دولت هم هست، گفته است: "مگه از چه اینترنتی استفاده می کنی؟! شاید فیلترشکنت درپیته و باعث میشه سرعت اینترنتت پایین بیاد! به پهنای باند گیر نده، خودم برات اینترنت پر سرعت میارم!"

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/3/7 :: ساعت 12:30 عصر )


»» تشدید تیترهای زنجیره ای روزنامه های اطلاح طلب

تشدید تیترهای زنجیره ای روزنامه‌های اطلاح طلب
برای اصلاح‌طلبان عافیت‌اندیشی در سایه‌ی رضایت آمریکا مهم است. چه باک که همه‌ی دستاورد هسته‌ای مردم ایران را با چند بسته پفک نمکی عوض کنند و همانند سال‌های ننگین حکومتشان بر کشور ، همه‌ی تأسیسات هسته‌ایمان را تعطیل نمایند.
اینها تنها بخشی از تیترهای «هدفمند» و «‌متراکم» رسانه‌های زنجیره‌ای است که یکشنبه  روی کیوسک‌های مطبوعاتی جلب توجه می‌کرد:
  • سخنرانی آیت‌الله هاشمی هم لغو شد
  • شایعه‌سازی علیه سفر هاشمی به اصفهان
  • بررسی علل لغو سخنرانی سید حسن خمینی
  • ‌دستور وزیر کشور برای بررسی لغو سخنرانی سید حسن خمینی
  • سید حسن خمینی: سلام مرا به مردم بروجرد برسانید
  • ‌فشار خود سر‌ها موجب شد؛ دست اندازهای سفر هاشمی به اصفهان و کاشان
 
یکی از محورهای مهم صفحات روزنامه‌های وابسته به تجدیدنظرطلبان «لغو سخنرانی سید حسن خمینی در بروجرد» و « لغو سفر هاشمی رفسنجانی به اصفهان و کاشان» است، این در حالی است که طی سه روز اخیر یکی از مهمترین اتفاقات عرصه سیاست داخلی و خارجی به وقوع پیوسته، اتفاقی که همین رسانه‌ها طی ماه‌های گذشته از آن به عنوان توافق بزرگ قرن یاد کرده بودند و امروز به صورت ملموسی آن را در صفحات خبری خود سانسور کرده یا حداقل بسیار جزئی به آن پرداخته‌اند. 
 
البته برجسته‌سازی مسائل دسته دوم تنها به مثال‌های ذکر شده اختصاص نداشت و همین رسانه‌ها به صورت متعدد و چشمگیر سخنان روحانی را برجسته نمودند ، به گونه‌ای که از قول وی تیترهای پرشمار «‌دوران تریبون‌های یک طرفه به سر آمده است»، «‌مبارزه با ماهواره در پشت بام‌ها تأثیرگذار نبود»، «‌دفاع بی‌سابقه روحانی از شبکه‌های اجتماعی»، «‌مخالف محدودیت ناکارآمد اینترنت هستم» بر صفحات نخست این رسانه‌ها درج شد. 
 

دانلود فیلم (حجم: 20MB)
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/3/6 :: ساعت 7:14 عصر )
»» دلواپسان آمریکایی پیش تاز در دلواپسی

دلواپسان آمریکایی پیش تاز در دلواپسی

نمایندگان مجلس امریکا می‌خواهند قانونی تصویب کنند که در آن دولت امریکا موظف می شود جزئیات مذاکرات را برای کنگره افشا کند.
 موضوع تصویب قانون جهت افشای جزئیات مذاکرات، خبری بود که هفته گذشته پایگاه اینترنتی واشنگتن فری بیکن آنرا بر خروجی سایت خود قرار داد.
 
بر این اساس نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده کردن قانونی هستند که دولت اوباما را وادار خواهد کرد به کنگره درباره پیشرفت برنامه هسته ای ایران و تبعیت کردن یا نکردن این کشور از توافقنامه موقت هسته ای گزارش دهد. این لایحه به نظر می رسد فشار قانونی به کاخ سفید برای مبادله اطلاعات و نظارت بر توافق ایران است که دولت اوباما متن این توافق را در مکانی سری نگه داشته است.
 
در این لایحه علاوه بر موظف ساختن باراک اوباما به ارایه گزارش پیرامون توافقات برنامه هسته‌ای ایران حتی در مسایل جزئی، در باره هر نوع توافق نهایی با ایران ، باید کنگره از آن اطلاع یابد.
 
 اما روی دیگر سکه و طرف دیگر این ماجرا که دولت جمهوری اسلامی ایران است گویا برنامه بازی خود را به گونه ای دیگر می خواهد اجرا کند.
 
رییس دیپلماسی دولت یازدهم ماه گذشته  در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس دعوت شد و در این جلسه  به هیچ وجه درباره جزئیات مذاکرات ژنو صحبتی نکرد که موجب نگرانی اعضای کمیسیون امنیت ملی هم شد؛ ظریف در این جلسه اعلام کرد حاضر است استیضاح و برکنار بشود اما جزئیات مذاکرات را فاش نکند!
 
ظریف همچنین در این جلسه می‌گوید که در شورای عالی امنیت ملی توافق شده که جزئیات مذاکرات را نگویند!
رفتارهای مسوولین دولتی ایران در قبال نگرانی های مجلس می تواند نمایان گر بی اعتمادی قوه مجریه به قوه مقننه باشد قوه ای که خواستگاه و اراده ملت است.
 
دولت اوباما درصدد استفاده از تمام ظرفیت داخلی خود برای مذاکره با ایران است و در صورت نیاز هنگامی که مذاکره با ایران را بی نتیجه و یا بخواهد از ایران باج بگیرد تیم مذاکره کننده را تهدید به افشای محتویات توافق نامه می کند و برای آن هم دلیل قانونی بیان می کند.
 

دانلود فیلم (حجم:23MB)
 
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/3/5 :: ساعت 7:53 عصر )
»» آیا سران فتنه نردبان ترقی اصلاحات هستند؟

آیا سران فتنه نردبان ترقی اصلاحات هستند؟

فتنه88 با همه ابعادش، اکنون بخشی جدانشدنی از تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. فتنه‌ای که مدت 8ماه در اوج فعالیت بود و تمام توان ضدانقلاب داخلی و خارجی را درکنار همه رسانه‌های دشمن، پشت سر خود می‌دید. حضور یک‌پارچه مردم در خلق حماسه 9دی و 22بهمن سال1388، تومار فتنه‌گران را در هم پیچید آنها را در حاشیه برد.

نظام اسلامی که مانند همیشه از در رحمت و رأفت با مجرمان و فریب‌خوردگان برخورد می‌کند، تا روز 25 بهمن سال1389، محدودیتی برای فتنه‌گران در نظر نگرفت. تهمت‌های ناروا از قبیل تقلب، قتل بیگناهان و … از سوی این افراد به نظام وارد شد.

سعه صدر مسئولان نظام سبب شد تا هم از مرگ سیاسی اصلاح‌طلبان جلوگیری شود و هم (متأسفانه)زمینه سوءاستفاده سران فتنه فراهم  شود تا به بهانه‌ای واهی، تجمعی ضدنظم و آشوبگرانه در 25بهمن 1389 برگزار کنند و  پایتخت را برای دقایقی دستخوش بی‌نظمی کنند.

در این تاریخ تصمیم بر این گرفته شد که این افراد در حصر قرار بگیرند و ارتباطات آنها که عموماً با عناصر ضدانقلاب بود، محدود شود.

از آن تاریخ به بعد، بسیاری از کسانی که یا همراه فتنه بودند یا با سکوت خود، وقوع فتنه را تأیید کردند، بهانه‌جویی را آغاز کرده و خواستار آزادی‌عمل  فتنه‌گران برای ادامه آشوب شدند!

اخیراً «علی مطهری» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی به موارد زیر اشاره کرده است:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/3/5 :: ساعت 2:8 صبح )


»» آمار از آزادی های غیر یواشکی در آمریکا

آمار از آزادی های غیر یواشکی در آمریکا

طبق آمار وزارت دادگستری آمریکا ، در هر 120ثانیه یک نفر در این کشور مورد تجاوز قرار می گیرد. همچنین پلیس 65کشور دنیا از تجاوز به 250000 نفر در سال خبر میدهند. تحقیقا نشان می دهد پوشش و رفار وسوسه انگیز زنان عامل 66درصد تجاوزات است.

 دانلود فیلم با کیفیت بالا (حجم: 50MB)

دانلود فیلم با کیفیت پایین (حجم: 26MB)

منبع: رصد تی وی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/3/4 :: ساعت 11:3 عصر )
»» پازل عملیات فرهنگی دشمن روی میز دولت!

سیاست های غلط و ندیدن تهاجم فرهنگی؛

پازل عملیات فرهنگی دشمن روی میز دولت!

 پس از حرف‌های جنجالی وزیر ارشاد دولت یازدهم درباره ستایش از مشی وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت خاتمی، پیش‌بینی‌های مختلفی درباره سیاست‌های فرهنگی دولت یازدهم انجام شد.

برخی انتقاد کردند، عده‌ای ساز مخالف کوک کردند، جمعی بی‌تفاوت مانند و بعضی‌های دیگر شادمانه به تأیید و مجیزگویی دولت «حسن روحانی» مشغول شدند.

آنچه مسلم است، بخش عمده حامیان سیاست‌های فرهنگی دولت یازدهم، اصولاً موضوع وجود «جنگ فرهنگی»، «تهاجم فرهنگی» و مواردی از این دست را، آنگونه که باید درک نکرده‌اند؛ البته بگذریم از برخی معاندان که اصولاً وقوع «تهاج فرهنگی» را ناشی از «توهم توطئه» می‌دانند! این درحالیست که هزینه‌های انجام شده از سوی دشمن در عرصه مقابله و هجوم فرهنگی دربرابر ایران اسلامی، تأیید کننده وجود هجمه فرهنگی از سوی دشمنان است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/3/3 :: ساعت 7:33 عصر )


»» دوره آموزش مهدویت «عطر انتظار» (همه درس ها)

در زیر می‌توانید به لینک همه 12 درس دوره آموزش مهدویت، به نام "رایحه انتظار" به صورت یکجا دسترسی داشته باشید:

عطر انتظار


1) عطر انتظار(1) ؛ ضرورت طرح مباحث مهدویت

2) عطر انتظار(2) ؛ پژوهشی درباره حضرت مهدی(عج)

3) عطر انتظار (3) ؛ طلوع خورشید

4) عطر انتظار (4) ؛ مهدویت در قرآن

5) عطر انتظار(5) ؛ امام مهدی علیه السلام در احادیث شیعه و سنی

6) عطر انتظار(6) ؛ غیبت و علل آن

7) عطر انتظار(7) ؛  فواید امام غائب

8) عطر انتظار(8) ؛ ملاقات

9) عطر انتظار(9) ؛ انتظار

10) عطر انتظار(10) ؛ شرایط و علائم ظهور

11) عطر انتظار(11) ؛ آسیب شناسی مهدویت

12) عطر انتظار (12) [آخرین قسمت] ؛ مهدویت و غرب



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/3/2 :: ساعت 2:43 عصر )
»» از حضور روحانی در کلوب تا فعال شدن فیسبوک یونسی

از حضور روحانی در کلوب تا فعال شدن فیسبوک یونسی+پرونده ویژه

 

روز گذشته علی یونسی در تکمیل پازل اقدامات عجیب خوب عضو شبکه اجتماعی فیس بوک شد.

این در حالی است که استفاده از فیس بوک بارها توسط رهبری و مراجع تقلید رد شده است و توصیه های مراجع به مسئولین عدم ورود به این فضا بوده است.

همچنین رئیس جمهور کشورمان در راستای ترویج شبکه های اجتماعی داخلی  به شبکه اجتماعی کلوب پیوسته و نخستین مطلب خود را در این شبکه به اشتراک گذاشت.

وی در این مطلب، اشاره به دولت تدبیر و امید کرده و نوشته: " دولت تدبیر و امید راه خود را در همه زمینه‌ها با کمک و حمایت شما مردم ادامه خواهد داد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات صفحه اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی کلوب دات کام و اشتراک ویدئوی آپارات با هدف ارتباط مستقیم با کاربران از سراسر دنیا راه اندازی شد.این صفحه به منظور تعامل میان کاربران با مرکز ارتباطات،اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور ایجاد شده است."

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/3/1 :: ساعت 8:8 عصر )


<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 162
>> بازدید دیروز: 113
>> مجموع بازدیدها: 557947
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب