سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» کدام دولت شغل بیشتری برای چینی ها ایجاد کرده است؟

افزایش 122 درصدی واردات از چین

 بر اساس گزارش رسمی گمرک، واردات کالا در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته 35 درصد افزایش پیدا کرده و از 9 میلیارد و 133 میلیون دلار به 12 میلیارد و 386 میلیون دلار رسیده است. 

تمامی آمار ها نشان از رشد واردات از کشورهایی چون چین و امارات می‌دهد. چنانکه در بهار سال گذشته واردات کالا از امارات یک میلیارد و 730 میلیون دلار بوده که در بهار امسال به سه میلیارد و 367 میلیون دلار رسیده است. واردات از چین نیز که در بهار سال گذشته یک میلیارد و 609 میلیون دلار بود، به دو میلیارد و 749 میلیون دلار در بهار امسال افزایش پیدا کرده است.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/5/10 :: ساعت 11:12 صبح )
»» دام های جنسی در اینترنت برای انحراف کودکان

دام های جنسی در اینترنت برای انحراف کودکان

چندی پیش شرکت تبلیغاتی گوگل اعلام کرد که از تاریخ 30 ام ژوئن معادل 9 تیرماه دیگر تبلیغات مبتنی بر پورنوگرافی(هرزه نگاری) را منتشر نخواهدکرد.
 
تا پیش از این روال به این صورت بود که اگر کلمه‌هایی که تعبیر جنسی دارند را در گوگل جست و جو می کردید، در قسمت سمت راست نتایج جست و جو، لیستی از تبلیغات مبتنی بر هرزه نگاری و مسائل جنسی دیده می شد. اما از بعد تاریخ مذکور دیگر این فهرست نمایش داده نمی‌شود!
 
شرکت تبلیغاتی گوگل اعلام کرده که از این پس تبلیغاتی که حاوی محتوای بارز جنسی باشند شانسی برای دیده شدن در گوگل پیدا نمی کنند و توسط گوگل مسـدود خواهندشد.
 
جالب است بدانیم که طبق گزارش های شرکت Bitdefender ، تحقیقاتی که از 19000 خانواده در سراسر دنیا انجام شده است؛ کودکان از سن 6 سالگی مشاهده‎ی هرزه نگاری در اینترنت را شروع می‎کنند و از 8 سالگی تصاویر جنسی خود را در اینترنت منتشر می‌کنند.
 
یک چهارم کودکانی که در این تحقیق مورد بررسی قرارگرفته اند از سن 12سالگی کاربر شبکه های اجتماعی بوده اند و 17درصد آنها از سن 10 سالگی کاربر این شبکه ها شده اند.
 
Bitdefender اعلام کرده است که این کودکان حین ایجاد اکانت در شبکه های اجتماعی، در مورد سن خود دروغ می گویند و خود را فرد بالغ معرفی می‌کنند!
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/5/9 :: ساعت 12:42 عصر )
»» حصر رسانه ای بهترین وزیر دولت از سوی افراطیون اصلاح طلب

«حصر رسانه‌ای» بهترین وزیر دولت از سوی افراطیون اصلاح طلب

هاشمی وزیر بهداشت

رسانه‌های اصلاح طلب در عملی ناجوانمردانه اقدام به «حصر رسانه‌ای» پرکار ترین وزیر دولت نمودند، چرا که وی جایی برای سیاست‌بازی آنها درنظر نگرفته است.

 

پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و روی کار آمدن دولتی که خود را صاحب تخصص و تجربه می‌نامید و شعار اعتدال و وحدت را سر می‌داد، امید می‌رفت تا گره از مشکلات مردم در بخش‌های گوناگون جامعه باز شود. اما با معرفی وزرا به مجلس صدای اولین هشدارها از سوی خیرخواهان به گوش می‌رسید که این کابینه نوید دولتی معتدل را به مردم نمی‌دهد، مخصوصاً حضور برخی افراد در وزارتخانه‌های حساس این تلقی را ایجاد نمود که عده‌ای در حاشیه دولت قصد سیاسی‌کاری‌های حزبی خود را دارند و خدمت به مردم در اهدافشان نمی‌گنجد.

برای نمونه وزیر محترم ارشاد از جمله افرادی بود که از همان ابتدا حاشیه‌ساز شد و با تصمیمات عجولانه که بعضاً از دایره اعتدال نیز خارج است عملاً این وزارت خانه را از پرداختن به وظیفه اصلی خود که همانا گام برداشتن در مسیر تعالی فرهنگی و بهبود شاخص‌های فرهنگی جامعه است دور نموده است؛ یا در وزارت علوم نیز شاهد هستیم با انتساب‌های اتوبوسی در دانشگاه‌ها که اعتراض دانشجویان و اساتید و نمایندگان محترم مجلس را به همراه داشته است و حتی رئیس محترم جمهور نیز به وزیر مربوطه تذکر داده‌اند، اوضاع به سویی هدایت می‌شود تا بار دیگر دانشگاه‌ها بجای اینکه بازویی برای رشد علمی و اقتصادی کشور باشند تبدیل به بحرانی امنیتی برای جمهوری اسلامی شوند. در برخی وزارت خانه‌های دیگر نیز اوضاع دست‌کمی از این دو وزارت خانه ندارد، گه گاه خبر از رانت‌های عظیم اقتصادی یا عدم برخورد با پرونده‌های فساد نفتی و... به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد عده‌ای تندروی سیاسی و باند باز در حاشیه دولت وجود دارند که شرط حیات خود را در غوغا سالاری و ایجاد تنش‌های بیهوده سیاسی می‌دانند و قصد دارند تا با دامن زدن به بازی‌های سیاسی و حمایت از افراطیون اصلاح‌طلب فضای سیاسی و اجتماعی کشور را به‌گونه‌ای مسموم کنند تا جلو خدمت‌رسانی دولت گرفته شود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 93/5/8 :: ساعت 11:1 صبح )


»» شیعیان افراطی و سنی های تکفیری علیه مردم غزه+فیلم

شیعیان افراطی و سنی‌های تکفیری علیه مردم غزه

در بحبوحه‌ی این حرفها[جنگ 22 روزه]، یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل می‌کند؛ دائم می‌روند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی‌ کمک می‌کنید؛ اهل غزه ناصبی‌اند! ناصبی یعنی دشمن اهل‌بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، می‌گویند اینها ناصبی‌اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور اینها ناصبی‌اند؟! بله، سنی‌اند؛ اما ناصبی؟! اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند. (بیانات در دیدار روحانیون و طلاب شیعه و سنی کردستان 23/2/88)

این سخنان مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که سخنانی درباره ناصبی بودن فلسطینی‌ها که این روزها دست به دست می‌گردد جدید نیست چه اینکه اگر در سخنان شهید مطهری بنگریم نیز چنین سخنانی را در سال 1349 می‌یابیم:

«یک وقتی شایع بود و شاید هنوز هم در میان بعضیها شایع است‏، یک وقتی دیدم یک کسی می‏گفت: این فلسطینیها ناصبی هستند. ناصبی‏ یعنی دشمن علی علیه السلام ... سنی برای امیرالمؤمنین احترام قائل است چون او را خلیفه چهارم و پیشوای چهارم می‏داند و علی را دوست دارد. ناصبی یعنی کسی که علی را دشمن می‏دارد... یک کسی می‏آید می‏گوید این‏ فلسطینیها ناصبی هستند. آن یکی می‏گوید. این به آن می‏گوید، او هم یک‏ جای دیگر تکرار می‏کند و همین طور. اگر ناصبی باشند کافرند و در درجه‏ یهودیها قرار می‏گیرند. هیچ فکر نمی‏کنند که این، حرفی است که یهودیها جعل کرده‏اند. در هر جایی یک حرف جعل می‏کنند برای اینکه احساس همدردی‏ نسبت به فلسطینی‌ها را از بین ببرند. می‏دانند مردم ایران شیعه‌‏اند»


دانلود فیلم نظر شهید مطهری


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/5/7 :: ساعت 10:12 صبح )


»» توهین عجیب روزنامه آرمان به جبهه مقاومت فلسطینی

روزنامه "آرمان" با انتشار کاریکاتوری موهن به جبهه مقاومت توهین کرد

در این کاریکاتور در یک سوی میز پینگ‌پنگ فردی با پیراهن رژیم صهیونیستی(پیراهنی مرکب از رنگهای(سفید و آبی) پرچم رژیم اشغالگر قدس) و در سوی دیگر فردی با پیراهن قرمز و سرآستین های سفید به چشم می‌خورند که بمبی را با راکت‌های تنیس به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند. در این میان نیز نمادی از مردم فلسطین(خانواده‌ای که مادر خانواده روسری‌ای از چفیه فلسطینی به سر داشته وکودکان خود را در آغوش کشیده) به چای تور میز پینگ‌پنگ قرار دارند و در نهایت بمب‌های شکیک شده از سوی دو طرف نبرد در سرزمین‌های اشغالی بر روی سر مردم مظلوم فلسطین فرود آمده و آنها را هدف قرار می‌دهد.

  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/5/6 :: ساعت 7:31 صبح )


»» خلق اثر هنری به سبک اسرائیلی+عکس

خلق اثر هنری به سبک اسرائیلی+عکس

عکسی که پیش رو دارید، چند روز قبل در نوار غزه گرفته شده است. خلق چنین اثر جنایتبارِ هولناکی، از ارتشی که خود را «با اخلاق ترین ارتش دنیا» معرفی می کند، از لطیفه های دردناک در روزگار مدرن است. آفرینش چنین تابلوی هنرمندانه ای از قصاوت و  رذالت بشری، آن هم در قرن بیست و یکم، از توانمدی های اختصاصی  رژیم صهیونیستی است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/5/5 :: ساعت 6:20 عصر )
»» چرا «حمایت از مقاومت غزه» در اولویت سیاست خارجی دولت نیست؟

 بی عملی دولت نامتناسب با علمداری ایران در ماجرای فلسطین

یکی از مزیت‌های نسبی و برگ‌های برنده جمهوری اسلامی ایران در میان همه کشورهای اسلامی، حمایت حقیقی و دائمی از گروه‌ها و مردم تحت ظلم در سراسر جهان است؛ تا جایی که رسانه‌های غربی هر حرکت ضداستکباری و ضداستعماری  در جهان را که در کشوری صورت بگیرد، به نحوی به ایران مربوط می‌دانند. به عنوان مثال، حتی شورش اجتماعی جوانان اسپانیایی علیه سیستم پادشاهی این کشور هم در ماه‌های گذشته توسط برخی از رسانه‌های این کشور به نحوی به ایران نسبت داده شد. (+)

این رویکرد حمایتی ایران از گروه‌ها و نهادهای مستضعفی که در برابر قدرت‌های سلطه‌گر ایستادگی می‌کنند، سبب شده تا نام جمهوری اسلامی ایران با حمایت از مظلومان عجین باشد و ملت‌های مظلوم در سراسر جهان، به جمع حامیان ایران بپیوندند؛ مساله‌ای که نگاهی به استقبال گسترده ملت‌های مختلف جهان از حضور مقامات کشورمان در این کشورها، موید آن است.

با این حال، نگاهی به رویکرد اخیر برخی از مسئولان دولت یازدهم نشان می‌دهد که گویا مقامات ارشد دولتی تصمیمی برای تلاش بیشتر در ادامه این روند ندارند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/5/5 :: ساعت 5:19 صبح )


»» اهانت و هتاکی به «مادر امام زمان» در یک کتاب

اهانت به «مادر امام زمان(عج)» در یک کتاب مجوز گرفته از «ارشاد»!

رمان دوازدهم

 دولت یازدهم در حالی بیش از یک سال پیش کلید ساختمان پاستور را در دست گرفته که طی این مدت نقاط ضعف و قوت زیادی در رفتار و اعمال خود می بیند. قطعا همه دولت های پس از انقلاب با فراز و نشیب های زیادی روبرو شده اند و نمی توان ادعا نمود که هیچ دولتی بی کم و کاست به کار خود پایان داده است.

اما نکته قابل توجه در مورد دولت یازدهم آنجاست که حتی حامیان روحانی نیز به خوبی بر این امر معترفند که تفکرات فرهنگی جاری در دولت نه تنها با فرهنگ ناب انقلاب اسلامی همسو نبوده و نیست بلکه هیچ تلاشی هم برای ایجاد این همراهی صورت نمی گیرد.

هرچند تا به امروز انتقادات زیادی به سیاست‌های فرهنگی دولت وارد شده است و وزیر ارشاد نیز نوک تیز پیکان انتقادات را به سمت و سوی خود می بیند، لیکن همچنان بر مسیر گذشته خود اصرار دارد و گویا قرار نیست تجدید نظری در تفکرات خود صورت دهد.

قطعاً در طول یک سال اخیر مباحث زیادی در حوزه‌های مختلف هنری اعم از فیلم، کتاب، موسیقی، تئاتر و … بوجود آمده اما مجوز چاپ به کتابی که به «مادر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف» اهانت می‌کند، خارج از تصور هر فردی است.

به عقیده نگارنده دولت روحانی هر چند هم به دنبال فضای باز فرهنگی باشد و از خطوط قرمز سیاسی و فرهنگی عبور کند، قطعا نمی تواند پا بر روی مقدسات بگذارد و سبقه دینی مذهبی ملت ایران را مورد هتک حرمت قرار دهد.

کتابی به نام حضرت صاحب عصر و درباره ایشان نگاشته شده، در شان برخی از منسوبین حضرت، ازجمله وجود مبارک بانو ملیکا خاتون مادر بزرگوار آن حضرت در آن مخدوش شده است. گذشته از این مورد جای تاسف دارد که چنین کتابی با پول بیت المال و هزینه یکی از ادارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/5/4 :: ساعت 1:44 صبح )


»» نابودی اسرائیل یک وعده الهی است

روز قدس، روز پاسداشت آزادگی و بندگی

 روی کار آمدن نظام اسلامی ایران با عنوان انقلاب اسلامی شعاری را در خودش جای داد که عمق راهبردی جریان اسلامی و انقلابی را می‌رساند. شعاری که نه شرقی نه غربی در آن طنین انداز گردید. شعاری که نه برای آن سر داده شد که از بیزاری یکی به‌سوی دیگری رود و نه از اینکه خصومتی از یکی داشته باشد و نفع دیگری را بخرد. بلکه شعاری بود که بر باورهای اعتقادی ظلم ناپذیری و ظالم نبودن استوار گردید. بر همین اساس بود که درحالی‌که هنوز نهال انقلاب اسلامی به عنوان یک نهال نارس، ثبات پیدا نکرده بود، جریان‌های مقاومت و آزادی‌خواه در کشور حضور پیداکرده و از آن حمایت نمودند. لذا شناخت انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن می‌تواند راهگشای بسیاری از سؤالات و ابهامات باشد. بر همین اساس نوشتار پیش رو به بخشی از این شناخت و اهمیت روز قدس می‌پردازد.

حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه نه‌تنها سبب ایجاد ناامنی‌های فراوان برای کشورهای اطراف گردیده، بلکه بحران‌های هویتی بسیاری را نیز ایجاد نموده است که تغییر اسلام ناب محمدی و جایگزینی اسلام تکفیری و آمریکایی به‌جای آن به‌عنوان ساکتین نسبت به چپاول‌گری و استعمارگری دیگر کشورها بخشی از این تغییر هویت است. بر همین اساس است که رهبر کبیر انقلاب ایران و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، اسرائیل را غده سرطانی دانسته و تمام هدفش را نسبت به نابودی آن مبذول داشته است. به‌طوری‌که رژیم شاهنشاهی نسبت به حرکات امام خمینی(ره) علیه غاصبین فلسطین سکوت ننمود و ایشان را تبعید کرد. تبعیدی که نتوانست مانع از بیدار گری امام و یاری‌رساندن این مرد الهی نسبت به مردم مظلوم فلسطین گردد. بر همین اساس امام خمینی باتدبیر هوشمندانه آخرین روز ماه مبارک و بندگی رمضان را به عنوان روز قدس اعلام داشته و این چنین بیان فرمودند:

«من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می‌تواند تعیین‌کننده‌ی سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان "روز قدس" انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم.»(1)

تدبیری که نکات قابل‌تأمل مختلفی را به همراه داشته است که به شرح ذیل می‌باشد:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/5/3 :: ساعت 5:42 صبح )


»» آیا اهالی غزه، «ناصبی» هستند؟

ویروسی که در زمان حمله به غزه پخش می‌شود؛
پاسخ به یک شبهه قدیمی و پرتکرار: آیا اهالی غزه، «ناصبی» هستند؟
در سال‌های اخیر ،جماعتی که در برخی از شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت فعال هستند، اقدام به انتشار شایعی درباره خصومت مردم فلسطین و نوار غزه با اهل بیت(ع) و دشمنی آنان با شیعیان می‌کنند.

در سال‌های اخیر به رسمی ثابت تبدیل شده است که هر بار رژیم صهیونیستی دست به جنایتی تازه علیه مردم مظلوم فلسطین می‌زند و کشتار زنان و کودکان این سرزمین را از سر می‌گیرد، جماعتی که در برخی از شبکه‌های اجتماعی و فضای اینترنت فعال هستند، اقدام به انتشار شایعی درباره خصومت مردم فلسطین و نوار غزه با اهل بیت(ع) و دشمنی آنان با شیعیان می‌کنند.

با وجود اینکه چندین بار به این شبهات جعلی، پاسخ‌های دقیق داده شده و حتی شخص رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند و گفتند: در بحبوحه‌ی این حرفها، یک وقت دیدیم که ویروسی دارد تکثیر مثل میکند؛ دائم میروند پیش بعضی از بزرگان، بعضی از علماء، بعضی از محترمین، که آقا! شما دارید به کی‌ کمک میکنید؛ اهل غزه ناصبی‌اند! ناصبی یعنی دشمن اهل‌بیت. یک عده هم باور کردند! دیدیم پیغام و پسغام که آقا، میگویند اینها ناصبی‌اند. گفتیم پناه بر خدا، لعنت خدا بر شیطان رجیمِ خبیث. در غزه مسجد الامام امیرالمؤمنین علی‌بن‌ابی‌طالب هست، مسجد الامام الحسین هست، چطور اینها ناصبی‌اند!؟ بله، سنی‌اند؛ اما ناصبی!؟ اینجور حرف زدند، اینجور اقدام کردند، اینجور کار کردند.

 در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که مجددا برخی از رسانه‌های خاص ضدانقلاب اقدام به انتشار این دروغ‌ها می‌کنند.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/5/3 :: ساعت 1:44 صبح )
<      1   2   3   4      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 51
>> بازدید دیروز: 78
>> مجموع بازدیدها: 557536
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب