سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، وزیر نیکویی برای ایمان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» فیلم: گام های معنادار یک دختر!

فیلم: گام های معنادار یک دختر!



دانلود:

لینک1

لینک2



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/7/17 :: ساعت 8:27 عصر )
»» رقص در خیابان های تهران + فیلم

رقص در خیابان های تهران + فیلم

پیشاپیش از پخش تصاویر غیر اخلاقی در این فیلم از شما عذرخواهی می‌کنیم اما به دلیل آگاه‌سازی و شفاف‌سازی برای مسئولین مربوط مجبور به پخش این تصاویر هستیم:

 

دانلود فیلم (حجم: 23MB)

منبع: فرهنگ نیوز



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/7/15 :: ساعت 5:5 عصر )
»» سریالی که سیاستش عین دیانت است

نقدی بر سریال معراجی‌ها

سریالی که سیاستش عین دیانت است

سریال معراجی‌ها اثری است مبتنی بر محتوا و نه ساختار. نه تنها ساختار بلکه همه عناصر دیگر از قصه گرفته تا شخصیت‌ها و روند روایت، همگی در خدمت این محتوای مقصود و مدنظر سازنده‌اند.

 
این البته فی‌نفسه ایرادی ندارد و الزاماً نقطه منفی برای این اثر تصویری به شمار نمی‌آید. به‌شرط اینکه معراجی‌ها توانسته باشد حداقل‌های استاندارد بصری و ویژگی‌های لازم برای بیان نمایشی را در خود به وجود آورد.
 
وقتی همه‌چیز بر محور پیام مهم و محتوای ارزشی می‌چرخد
معراجی‌ها همه هم و غمش را مصروف این نکته می‌کند که «پیام» و حرف‌های «مهم» ی را که بدان‌ها قایل است به مخاطب عرضه کند؛ آن‌هم به ساده‌ترین و رو ترین شکل ممکن در حرکات و سکنات و دیالوگ‌ها می‌توان رد این روند و الگوی نمایشی را دید.
 
اما واقعیت این است که تجربه نشان می‌دهد این روند نمایشی، به موفقیت نسبی رسیده است و توانسته مخاطب عام را با خود همراه کند و این یعنی پیروزی یک اثر. اثری که البته مهم‌ترین قصدش همراهی همین توده‌هاست و چندان محلی از اعراب برای منتقدانش و یا همان قشر خاص و نخبه و فضلای سینما و هویت بصری قائل نیست که البته این هم نکته منفی محسوب نمی‌شود. اگر بتوان به همان ایده کلی «همراهی لشکر مخاطبان انبوه عادی» بسنده کرد که کرده است.
 
اما در نمونه الگوهای سنتی که معراجی‌ها همچون اقران و امثال سلفش یعنی اخراجی‌ها و رسوایی‌ها و... توانست با استعانت از آن به موفقیت برسد و این موفقیت واقعاً هم جای تبریک به ده‌نمکی دارد، باید از «تئاتر روحوضی» یادکرد.
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 93/7/13 :: ساعت 11:40 عصر )
»» رشد 4.6 درصدی یا «بازی» با آمار بانک مرکزی؟

وقتی کاهش دو واحدی شاخص تولید صنعت را رشد 10 درصدی می‌خوانند!

داستان از اینجا شروع شد که رئیس جمهور روحانی در نطق خود در حرم رضوی با صدای رسا اعلام کرد؛ «به ملت ایران اعلام می‌کنم ما خوشبختانه از رکود عبور کردیم».

به گزارش رجانیوز، این گفته رئیس جمهور در حالی بود که تیم اقتصادی دولت یازدهم، در چند ماه گذشته مرتباً از تدارک برنامه ای با نیت «خروج غیر تورمی از رکود» سخن گفته بود و درهمین راستا مجلس نیز در آخرین روزهای مرداد ماه 93، با قید یک فوریت با «لایحه خروج از رکود دولت» موافقت کرد(+) تا در اولین فرصت قوانین مورد نیاز این لایحه را تصویب کند!

اما اولین سؤالی که در اینجا مطرح می شود، این است که اگر با اعلام ناگهانی رئیس جمهور ما از رکود عبور کردیم، پس دیگر چه نیازی به بسته خروج از رکود است!

این سخنان رئیس جمهور با انتقاد گسترده‌ای از سوی منتقدان مواجه شد، منتقدان می‌گفتند؛ در حالی که هنوز آماری از سوی بانک مرکزی در این زمینه منتشر نشده است، اعلام عبور از رکود غیر منطقی است. این موضوع ادامه داشت تا اینکه بانک مرکزی در  قالب «گزارش تحولات اقتصادی ایران» در بخش واقعی در سه‌ماهه اول سال 1393 (اینجا) اعلام کرد؛ بر اساس محاسبات مقدماتی و اولیه اداره حساب های اقتصادی این بانک، تولید ناخالص داخلی کشور در فصل اول سال 1393 نسبت به فصل اول سال 1392 به‌میزان  4?6 درصد رشد نشان می‌دهد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/7/12 :: ساعت 7:59 عصر )


»» هنرمندانی که حالشان در هوای اعتدال خوب است!

خدمت به ضدانقلاب از مسیر هنر

هنرمندانی که حالشان در هوای اعتدال خوب است!

شاید از همان روزهایی که رئیس جمهور صراحتاً مدعی شد «هنر ارزشی و غیر ارزشی» نداریم و تفاوتی بین «هنرمند ارزشی و غیرارزشی» وجود ندارد؛ باید منتظر چنین روزهایی بود که یک به اصطلاح هنرمند زیر سایه «تدبیر» دولت، به انتشار آثاری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی «امید»وار شود.

هنرمندان بسیاری هستند که با روحیه «اعتدال» ی دولت یازدهم این روزها حال و روز خوشی را سپری می‌کنند. از فیلم سازی هایی برای سیاه نمایی از اوضاع داخلی ایران و مطابق سلیقه جشنواره های خارجی گرفته تا استفاده از بازیگرانی که به مسائل دینی و عرفی ایران پایبند نیستند.

در این میان، به "اصطلاح هنرمندان" دیگر رشته ها نیز از این موضوع مجزا نیستند. از این جمله می توان کاریکاتوریستی را نام برد که به سال 1355 متولد شده، فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد تهران است و مروری بر آثار منتشره از سوی نشان می‌دهد که وی هیچ خط قرمزی در حوزه سیاست ندارد و بعضاً بنا بر علایق و سلایق رسانه‌ها و خارج نشینان نیز قلم می زند.

در حالی این روزها از بزرگمهر حسین پور در بین اصلاح طلبان با عنوان «استاد» نام برده می‌شود که کاریکاتورهای تند سیاسی و همچنین کارهایی با مضامین جنسی وی شهرت زیادی پیدا کرده‌اند. اما در بین تمامی آثار وی، همانند دیگر هنرمندان غیر متعهد به مبانی و ارزش ها، چند نکته مهم بیش از پیش توجه مخاطب را جلب می‌کند که در ذیل به بخشی از آن‌ها اشاره می‌شود:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/7/11 :: ساعت 2:9 عصر )


»» آفتِ خاموشِ شبکه های اجتماعی + تصاویر

بدترین نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی
با گسترش روز افزون دسترسی به اینترنت و حضور افراد به عنوان کاربر در شبکه‌های اجتماعی، فضایی بسیار گسترده برای برقراری ارتباط بین افراد فراهم شده است. امکانی که در کنار تمامی مزایای آن که شامل کاهش هزینه‌های ارتباطی و تسهیل در اطلاع رسانی‌ها و ... می‌باشد، مشکلاتی را نیز فراهم نموده است.
 
شبکه‌های اجتماعی به نوعی بستر نامناسبی را برای ارتباط بدون مرز بین دو جنس مخالف فراهم کرده است که با فرهنگ ایرانی اسلامی کشورمان ایران در تناقض می‌باشد.
 
محیطی که به مقتضای شرایط خاص آن، خطوط قرمز بسیاری را کمرنگ کرده است تا جایی که مخاطبان این ابزار ارتباطی، خلاف آنچه در فضای حقیقی بسیار به آن حساس هستند، در این شبکه‌ها به راحتی با جنس مخالف صحبت، شوخی و پیام خصوصی رد و بدل می‌کنند که به عنوان یک آسیب اجتماعی و فرهنگی قابل بررسی است. 
  ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 93/7/8 :: ساعت 9:13 عصر )
»» فیلم:امر به معروف زن بی حجاب توسط یک بسیجی

فیلم:امر به معروف زن بی‌حجاب توسط یک بسیجی

بسیجی امر به معروف

فیلم امر به معروف به یادماندنی و دیدنی یک خبرنگار زن بی حجاب توسط بسیجی 16 ساله در اردوگاه اسرا در عراق منتشر می شود.

دانلود(حجم: 12MB):

لینک 1 

لینک 2 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 93/7/7 :: ساعت 8:30 صبح )
»» روایت یک سکوت دردآور

وقتی «بهار تهران-لندن» تبدیل به زمستان شد!

دیدار روحانی و کامرون را شاید بتوان یکی از حساس‌ترین حواشی به وجود آمده در این سفر یادکرد. همان دیداری که برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب را بر سر ذوق آورد و از آن با تعابیر مختلفی چون «بهار تهران-لندن»، «پایان 35 سال رابطه سرد»، «نیویورک پلی در مسیر تهران لندن»، «دیدار تاریخی روحانی و کامرون» و ... یادکردند.

اما این ذوق‌زدگی کمتر از 24 ساعت دوام یافت و نخست‌وزیر انگلیس خیلی زود دست خود را برای ملت ایران رو کرد. «دیوید کامرون» در سخنان خود این‌گونه به ایران حمله کرد: «ایران باید فرصت داشته باشد تا نشان دهد می‌تواند بخشی از راه‌حل منطقه (در مبارزه با داعش) باشد و نه بخشی از مشکل. صبح امروز من با رئیس‌جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف‌نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند، برنامه هسته‌ای‌اش، رفتارش با مردمش، همه این‌ها باید تغییر کند. بااین‌حال رهبران ایران می‌توانند برای نابودی تهدید داعش کمک کنند. آن‌ها می‌توانند برای عراقی امن‌تر و باثبات‌تر و نیز سوریه‌ای امن و فراگیر کمک کنند. اگر آن‌ها آماده این کار هستند، ما بایستی از همراهی آن‌ها استقبال کنیم. رهبران ایرانی می‌توانند به احیای ثبات بیشتر در عراق و همچنین سوریه کمک کنند، آن‌ها آماده برای این مأموریت هستند و ما نیز از این امر استقبال می‌کنیم.» کامرون درعین‌حال به «اختلافات بیشتر» لندن و تهران در خصوص «برنامه هسته‌ای ایران» نیز اشاره کرد.

البته تمامی اتفاقات با توجه به سوابق تاریخی غرب قابل پیش‌بینی بود و به‌راحتی می‌شد حدس زد که «دست چدنی» کامرون به‌زودی رو خواهد شد اما ازآنجاکه عده‌ای در داخل کشور همچنان سودای ارتباط با غرب را در سر می‌پرورانند، بازهم می‌گویند «انشاء الله گربه بوده!»

نگاهی به عملکرد دولت روحانی در سیاست خارجه نیز به‌خوبی نشان می‌دهد که اگر روحانی از تجارب یک‌ساله خود نیز بهره می‌جست نباید این‌گونه خود را در دام روباه پیر اسیر می‌یافت!

دقیقاً یک سال قبل و در چنین روزهایی خبر مکالمه تلفنی روحانی و اوباما دهان به دهان چرخید و از آن به‌عنوان یک اتفاق خارق‌العاده در روند عالم سیاست دو کشور نام بردند. اما اکنون‌که یک سال از آن روزها می‌گذرد تأملی بیشتر بر همه آن اتفاقات به‌خوبی نشان می‌دهد که نه مکالمه تلفنی از خوی استکباری غرب کاست و نه دیدار حضوری با نخست‌وزیر انگلیس!

همان روزها و درحالی‌که دولت روحانی با شعار «اعتدال» در همه حوزه‌ها مخصوصاً دیپلماسی خارجی به «پاستور» راه‌یافته بود، بسیاری از کارشناسان به گفت‌وگوی تلفنی اوباما و روحانی واکنش نشان داده و این اقدام را بی‌نتیجه خوانده بودند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 93/7/5 :: ساعت 10:32 عصر )


»» خط قرمز معاونان رئیس جمهور با فتنه کجاست؟

قبح شکنی از دیدار با فتنه گران؛

خط قرمز معاونان رئیس جمهور با فتنه کجاست؟

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست طی سفری که روز گذشته به قم داشت، در اقدامی تامل برانگیز به دیدار با شیخ یوسف صانعی که پیش از این به «شیخ فتنه» شناخته می شد رفت.

این دیدار از آن جهت مهم و غیرقابل قبول است که در اواخر سال گذشته نیز چنین دیداری از سوی اسحاق جهانگیری معاون ول رئیس جمهور ترتیب داده شده بود که نمایندگان مجلس به آن واکنش نشان داده بودند.

جهانگیری طی سفری که اسفندماه سال گذشته به قم داشت، در دیداری با شیخ یوسف صانعی با وی به گفت و گو پرداخته بود، که نمایندگان روحانی مجلس شورای اسلامی همان روزها و در واکنش به این اقدام، در تذکری از رییس جمهور خواسته بود که روحانی شخصا به معاون اولش تذکر دهد!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 93/7/4 :: ساعت 8:34 عصر )


»» فعال فتنه، در معاونت قرآنی ارشاد + فیلم

دستبوس عبدالکریم سروش، فعال فتنه، مردِ در سایه معاونت قرآنی ارشاد+فیلم

اواخر پاییز سال گذشته بود که پس از چند ماه بالاخره معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، از سوی علی جنتی انتخاب شد؛ حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گزینه انتخابی از سوی سکاندار فرهنگ کشور برای معاونتی تازه نوپا و مهم به نام قرآن و عترت بود.

زمزمه انتخاب حشمتی به دلیل حاشیه های پر رنگ سیاسی وی، باعث سوالاتی در بین اهالی رسانه و دلسوزان جامعه قرآنی کشور و حتی باعث برخی اعتراضات و ابراز نگرانی نسبت به سیاسی کاری و حتی حمایت از فتنه گران در این معاونت شد که حشمتی در همان ابتدای کار، تاکید کرد که معاونت را به محلی برای اقدامات سیاسی خود تبدیل نخواهد کرد.

نسیم نوشت ، هر چند این یکسال معاونت قرآنی تقریبا در سکوت و با حاشیه های محدودی سپری شد اما آگاهان کم کم متوجه شدند که زیرپوست ساختمان خیابان هاشمی فر، اتفاقاتی در حال وقوع است که چندان خوشایند نیست؛ نفوذ برخی چهره های سابقه دار امنیتی و فعالین فتنه 88 در این معاونت که امر مقدس ترویج کلام الله را بر عهده دارد نگرانی ها را تشدید کرده بود.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( پنج شنبه 93/7/3 :: ساعت 5:47 عصر )


<      1   2   3      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 73
>> بازدید دیروز: 83
>> مجموع بازدیدها: 556740
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب