سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و بر پلیدیى که در پارگین بود گذشت و فرمود : ] این چیزى است که بخیلان در آن بخل مى‏ورزیدند . [ و در روایت دیگرى است که فرمود : ] این چیزى است که دیروز بر سر آن همچشمى مى‏کردید . [نهج البلاغه]
اهالی بصیرت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ماجراهای فیسبوک بازی نعیمه اشراقی +تصویر

از انتشار عکس جعلی تا توهین به خانواده شهدا

ماجراهای فیسبوک بازی نعیمه اشراقی

نعیمه اشراقی از دسته افرادی است که به دلیل منتسب بودن به خانواده حضرت امام خمینی(ره) سعی در القا نمودن نظرات منحرف خود به عنوان نظر حضرت امام(ره) نموده است.

 

نعیمه اشراقی که با اظهار نظرهای جنجالی و به دور از حقیقت سعی در نزدیک نشان دادن افکار خضرت امام خمینی(ره) به خود! داشته و با انتشار برخی از این نظرات در صفحه فیسبوک خود مدام در حال جنجال آفرینی و مطرح نمودن نام خود در رسانه ها بود، بنا بر اخبار منتشره به دستور سیدحسن خمینی صفحه خود را در این شبکه اجتماعی حذف نموده است.

اما ماجراهای جنجالی وی در فیسبوک موضوعی است که به سرعت از اذهان پاک نخواهد شد و این سوال نیز جای پرسش دارد که اگر شخص دیگری غیر از منتسبین به خانواده حضرت امام(ره) چنین نظراتی درباره ایشان مطرح می کرد، موسسه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) چه نوع موضعی اتخاذ می نمود؟

آمریکا امروز دشمن ما نیست!

نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوک خود نوشت: آمریکا آن زمان دشمن رو در روی ما بود؛ در حالیکه امروز اینطور نیست آمریکا امروز یک رئیس جمهور صلح طلب دارد حرف من این است دوباره فرصت سوزی نکنیم و از شرائط جدید بهترین بهره را ببریم و وارد مذاکرات مستقیم شویم و راه صلح را پیشه کنیم.

«کسانی هم که مخالف رابطه با آمریکا هستند به دلیل آرمان های امام نیست بلکه بخاطر منافع شخصی شان است»

شعار مرگ بر آمریکا را از نماز جمعه حذف کنیم!

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( سه شنبه 92/7/30 :: ساعت 1:21 عصر )


»» هیس مداحان فریاد نمی زنند!

درپی حمله روزنامه‌های زنجیره‌ای به مداحان

واکنش اصلاح طلبان به انتقاد مداحان/ هیس مداحان فریاد نمی زنند!

موج تخریب رسانه‌ای چندروزی است که به مداح و مداحی رسیده و رسانه‌های زنجیره‌ای سعی نمودند موضع منفی خود را در قبال مداح و مداحی و سیاسی بودن مداحی ها نشان داده و در تخریب این جامعه تاثیرگذار بکوشند.

 

این روزها که فاصله چندانی تا آغاز محرم و روزهای عزا و نوحه سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌علیه‌السلام نداریم، مداحان از مهم‌ترین سوژه‌های خبری خصوصاً در رسانه‌های اصلاح‌طلب و بعضی گروه‌های نزدیک به آنها هستند.

بهانه این امر نیز، سخنان اخیر یکی از مداحان درباره حذف شعار «مرگ بر آمریکا» است. هر چند اصل خبر در یکی از رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلبان منتشر و در  سایت‌های هم‌سوی آنها منتشر شد اما بعضاً پایگاه‌های خبری جریانات دیگر نیز اقدام به نشر خبر مذکور، آن هم با آب و تاب فراوان کردند(1). این اتفاق و واکنش‌های بعدی، خود گویای آن است که کدامین گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و با کدام انگیزه به مداحان می‌تازند، اما با این وجود، قدری کنکاش در همین زمینه، می‌تواند روشنگر بعضی مسایل باشد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/7/29 :: ساعت 6:46 عصر )


»» دانلود آهنگ زیبای «حضرت ماه»

تقدیم به ساحت مقدس امام هادی علیه السلام

آهنگ بسیار زیبای «حضرت ماه»  با صدای حامد زمانی

امام هادی

 

دانلود آهنگ (حجم 10 مگابایت)

لینک کمکی

لینک کمکی2

 

متن شعر حضرت ماه:

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/7/29 :: ساعت 1:24 صبح )


»» شعارهای انقلابی را حذف کنید!

تحلیلی بر تلاش برای حذف شعارهای انقلاب

شعارهای انقلابی را حذف کنید!


از روزی که دانشجویان پیرو خط امام اقدام به تسخیر سفارت آمریکا کردند، با وجود آنکه اسناد پرشماری از فعالیت جاسوسی در این مکان کشف شد، بودند کسانی که با دستپاچگی، خواستار عقب‌نشینی جوانان انقلابی شده و دلجویی از سردمداران کاخ سفید را از واجبات سیاست خارجی عنوان می‌کردند.

از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی تا فتنه سال 88، تقریباً 30سال گذشت اما رویه خط سازش تغییر نکرد.

طی این مدت انواع روش‌ها برای مقابله با شعارهای انقلاب مورد استفاده واقع شد تا شاید موجبات انحراف جریان اصیل اسلام‌خواهی و آزادی‌خواهی در میان ملل مستضعف دنیا فراهم آید.

اکنون و درحالی‌که باز هم سخن از سازش از سوی انقلابی‌نماها مطرح شده است، سخنانی از گوشه و کنار به‌گوش می‌رسد که حذف شعارهای «مرگ‌برآمریکا» و «مرگ‌برضدولایت‌فقیه» را خواستار می‌شوند. در چنین شرایطی بد نیست نگاهی کلی به تلاش‌های چند‌دهه گذشته افراد خاص و شناخته شده‌ای بیندازیم که همواره مترصد حذف شعارهای انقلابی بوده‌اند.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( یکشنبه 92/7/28 :: ساعت 11:25 صبح )


»» آقای هاشمی این تفسیر را شما نوشته اید؟ + سند

در نقد ادعای "ناسازگاری شعار مرگ بر آمریکا با اصول قرآنی"

آقای هاشمی این تفسیر را شما نوشته‌اید؟ + سند

در مقدمه تفسیر راهنما آمده که "تهیه تفسیر راهنما با استفاده از دست‌نوشته‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" صورت گرفته است و در موارد متعددی شعار (مرگ بر) ذکر شده که با ادعای اخیر ایشان که اصل قرآنی انسان را از (مرگ گفتن) نهی می‌کند، سازگار نیست.

سخنان اخیر آقای هاشمی رفسنجانی و ادعای ایشان که قرآن به ما می‌آموزد که به کسی مرگ نگوییم، سخنانی ضعیف و از منطق قرآن کریم به دور است. 

(متن کامل اظهارات آقای هاشمی رفسنجانی در سایت خودشان را نیز در لینک‌های زیر مشاهده کنید)

لینک اول

لینک دوم



نکته جالبی که از مراجعه به تفسیر راهنما که ظاهرا حاصل تلاش خود آقای هاشمی نیز هست، نشان از آن دارد که ایشان در تفسیر قرآن مطالبی کاملا علیه ادعای کنونی خود مطرح ساخته‌اند و نه تنها مرگ گفتن و شعار مرگ دادن را خلاف اصول قرآنی ندانسته‌اند بلکه در جهت مخالف آن استدلال نیز کرده‌اند و به تصریح بیان داشته‌اند که شایسته ترین چیزها در برابر برخی از گروه‌ها، همین نفرین و همین شعار است.

این امر نشان می‌دهد که آقای هاشمی خود نیز از آیاتی که در گزارش قبلی به آنها استناد شده بود همان برداشت مطرح شده را داشته و دارند. این که آقای هاشمی در تفسیر قرآن خود این آیات را به معنی (مرگ گفتن) می‌دانند و به آن تصریح می‌کنند اما در مباحث سیاسی و به علت جهت‌گیری‌های خاص خود ناگهان چنین موضعی می‌گیرند کاملا جای تعجب دارد و باید به افکار عمومی پاسخ دهند که چرا با دین مردم بازی می‌کنند!

در ادامه بدون هیچ دخل تصرفی موارد متعددی از آیاتی که در تفسیر راهنمای آقای هاشمی رفسنجانی به همین معنی تصریح شده است ذکر می‌گردد: 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/7/27 :: ساعت 11:22 صبح )


»» آیا مرگ بر آمریکا ریشه قرآنی ندارد؟

آیا قرآن هاشمی هم مثل امام هاشمی خاص است؟

آیا "مرگ بر آمریکا" ریشه قرآنی ندارد؟

تعجب آور آن است که آقای هاشمی رفسنجانی که چندین جلد کتاب در باب تفسیر قرآن کریم منتشر کرد‌ه‌اند از چنین مطلب واضحی در قرآن کریم غافل بوده‌اند و از این که قرآن کریم نهی از سب کرده است چنین برداشت عجیبی نموده‌اند. در حالی که قرآن کریم در مواضع متعددی در برابر مستکبرین فریاد مرگ را برآورده است.

نگاهی به افاضات جدید: آیا قرآن هاشمی هم مثل امام هاشمی خاص است؟
 
در پی برخی تحولات اخیر سایت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی مطالبی از ایشان در مخالفت با شعار مرگ بر آمریکا منتشر نموده است که جای بسی تعجب دارد. تعجب بیشتر از این جهت است که ایشان مخالفت با این شعار را به مبانی قرآنی نسبت داده‌اند و مدعی شده‌اند که قرآن کریم چنین درسی را مطرح نموده است و به قول خودشان یک اصل قرآنی چنین روحیه‌ای را در ایشان ایجاد کرده است. به عبارت دیگر اگر ایشان چنین بیان می‌کردند که به خاطر شرایط سیاسی و اجتماعی کنونی دلشان می‌خواهد که جزو کسانی قرار بگیرند که شعار مرگ بر آمریکا را نمی‌پسندند و با آن مخالفت می‌کنند مشکل به این شکل و تعجب ما به این میزان نبود ولی وقتی ایشان مدعی می‌شوند که کلا شعار مرگ دادن مخالف با تعالیم قرآن کریم است و یک اصل قرآنی چنین درسی را ایجاد می‌کند مشکل دوچندان و تعجب بسیار بیشتر است. 
 
 هاشمی رفسنجانی
ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/7/26 :: ساعت 9:15 صبح )
»» آیا توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی خواهد شد؟

صحبت های تاسف بار سرپرست وزارت علوم!

توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در انتخابات بود که پس از اعلام انصراف وی اقدام به انحلال ستادها کرد. او در دوره اصلاحات مدتی وزیر علوم بود و همچنین از حامیان فتنه سال 88 به شمار می‌رود که متاسفانه در اثر بی‌دقتی به ریاست کمیته فرهنگی- اجتماعی در مجموعه انتخاب وزرا معرفی شد.
 و پس از عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به میلی‌منفرد، سرپرست وزارت علوم شد.بر اساس فیلم ویدئویی موجود که در سایت‌ها قابل دسترسی است،‌ توفیقی یکی از تحریک‌کنندگان فتنه و آشوب سال 88 و از مدعیان دروغ تقلب بوده و در یک تجمع در این زمینه به القای وقوع تقلب در انتخابات 4 سال پیش پرداخته است، او در این سخنرانی ادعا می‌کند 24 میلیون رای موسوی به اسم کس دیگری رفته است.این سخنرانی توأم با تحریک به آشوبگری است و نامبرده بایستی به عنوان یکی از عوامل آن خیانت و جنایت بزرگ مجازات شود.

اظهارات قابل تامل توفیقی درباره نتیجه انتخابات 88:

جعفر توفیقی

دانلود فیلم اظهارات جعفر توفیقی در تحصن سال 88 مسجد دانشگاه تهران (18MB)

لینک 2

لینک 3

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( چهارشنبه 92/7/24 :: ساعت 10:6 صبح )


»» پاداش 170 سال عبادت برای عرفه

فضایل عرفه از زبان میرزا جوادآقا ملکی تبریزی

پاداش 170 سال عبادت برای عرفه/ نحوه سوگواری برای امام حسین(ع)

میرزا جوادآقا ملکی تبریزی می‌فرماید: در عرفه هر خیری از خداوند بخواهید، مستجاب می‌شود. اهمیت دعا در این روز، آن اندازه است که اگر روزه از دعا خواندن ناتوانش کند، نباید روزه بگیرد.

دانلود دعای عرفه به همراه ترجمه (حجم: 200KB)

علامه میرزا جوادآقا ملکی تبریزی از عارفان و سالکان طریق الهی در کتاب شریف «المراقبات» درباره درک شب و روز عرفه، توصیه‌هایی را داشته است که توجه به آنها می‌تواند راهی نیکو را فرا روی انسان‌های مؤمن قرار دهد. 

روایت شده که هر کس در شب عرفه هر خیری از خداوند بخواهد، مستجاب می‌شود و کسی که در آن شب به طاعت خداوندی مشغول شود، پاداش صد و هفتاد سال عمل برایش داده می‌شود و آن شب، شب مناجات است و خداوند در آن شب، توبه هر کس را که توبه کند، قبول می‌کند و مستحب است در آن دعایی را بخواند که اینگونه شروع می‌شود. «الله یا شاهد کل نجوی»

دعای عرفه

می‌گویم: مبادا که از مضمون این مناجات عالی غفلت کنید! به جان خودم سوگند اگر اهلش باشی، علومی را در آن می‌بینی که شایسته است مسلمان عمری را در جهت کسب آن صرف کند و باید که آن را با روحت بخوانی، نه اینکه با بی‌حالی بخوانی و باید که در اسما و صفات و افعال خداوند متعال - که در مضامین آن نهفته است - فکر کنی. و اگر چنین بود بعضی از حقایق برایت مکشوف شد، یا شرح صدری برایت دست داد که توانستی مقداری از مقاصد آن را فهم کنی، به حقیقت آنچه گفتیم، شهادت خواهی داد.

و بنگر که مقصود از اسامی که خدا را در آن به آنها سوگند می‌دهی آیا اسمی است لفظی یا عینی؟ شاید اگر اندیشه کنی و دقت به خرج دهی، خواهی دانست مقصود از آن، اسمی است عینی. همچنین آنجا که می‌گویی: «و باسمک السبوح القدوس البرهان الذی هو نور علی کل نور و نور من نور و نور یضی‌ء منه کل نور اذا بلغ الارض انشقت»

همچنین از رسول اکرم(ص) 10 تسبیح روایت شده، مبنی بر این که هر کس هزار بار آن را بخواند، چیزی از خداوند جل و علا مسئلت نمی‌کند، مگر اینکه برایش عطا می‌کند، مگر اینکه قطع رحم و یا معصیتی را در آن شب بخواهد، همچنین زیارت حضرت امام حسین (ع) نیز استحباب دارد.

هر کس بتواند در آن روز در «عرفات» یا «کربلا» باشد آن مهمترین چیزی است که دعا در آن شایسته است و همانا آن روزی است که گویی اختصاصا به منظور دعا قرار داده شده. به مراقب است که به هر اندازه که بتواند، خود برای این موسم بزرگ و عمل در آن روز و آن محل آماده کند. عمده در آن، این است که شرایط مستجاب شدن دعا حاصل باشد.

اهمیت دعا در این روز، آن اندازه است که اگر روزه از دعا خواندن ناتوانش کند، نباید روزه بگیرد.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( دوشنبه 92/7/22 :: ساعت 11:35 صبح )


»» مخالفت وزارت خارجه با یک همایش ضدصهیونیستی

بساط همایش ضد صهیونیستی برچیده شد!

همایش بین المللی افق نو که به دبیری نادر طالب‌زاده برای شهریور و مهر سال جاری برنامه ریزی شده بود به علت مخالفت دستگاه سیاست خارجی برگزار نشد.

در این همایش برای اولین بار 63 اندیشمند ضد صهیونیست در کنار 50 کارشناس داخلی حضور می‌یافتند که به نظر می‌رسد به علل مختلف از جمله لطمه به استراتژی تعامل و مذاکره از برگزاری آن ممانعت به عمل آمد.

نادر طالب زاده

 نادر طالب‌زاده در این باره گفت: واقعیت این است که من هیچ علتی در ورای این تعطیلی ندیدم و متاسفانه توضیحی به ما داده نشده که چرا جلوی این امر گرفته شده است؛ اینکه فعالان سیاسی ضدصهیونیست و نخبگان می‌آیند تهران اشکالش چیست؛ ما نفهمیدیم. این درست نیست وقتی می‌توانید چهره‌هایی چون فیلیپ جراردی، مایکل جونز و سناتور گراول را بیاورید، آنها را نیاورید و اینها کسانی بودند که هنگامی که برگشتند در رسانه‌ها تاثیر گذار بودند و مثلاً سناتور گراول در مجله فارین پالیسی مطلبی منتشر کرد و متاسفانه دوستان اولین کاری که کردند تعطیل کردن این جشنواره بود. آنچه که مسلم است این است که توقف جشنواره افق نو حرکت بسیار اشتباهی است و حقی است که به گردن جمهوری اسلامی می‌ماند که شما نخبگانی ضدصهیونیستی و ضدسیاست‌های خارجی آمریکا را می‌توانستید دعوت بکنید و از آنها استفاده بکنید و نکردید.

 گفتنی است هماهنگی های لازم با مهمانان خارجی این برنامه از اردیبهشت ماه امسال صورت گرفته بود و این لغو یکباره به حیثیت جمهوری اسلامی در نزد نخبگان بین المللی لطمه جدی وارد آورد.

 

نادر طالب‌زاده در گفت‌وگو با فارس:
توضیحی درباره علت تعطیلی «افق‌نو» نمی‌دهند/ برگزاری هالیوودیسم در هاله ابهام

نادر طالب‌زاده درباره تعطیلی جشنواره «افق‌نو» با بیان اینکه توضیحی درباره علت تعطیلی جشنواره نمی‌دهند، گفت: این جشنواره قوی‌ترین کنفرانس ضدصهیونیستی ایران است و دستاوردهای رسانه‌ای آن بیشتر از هر کنفرانس دیگری بوده است.

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( شنبه 92/7/20 :: ساعت 1:50 عصر )


»» حکومت مهدوی و وظایف منتظران (13) {قسمت دوم}

حکومت مهدوی و وظایف منتظران (13) {قسمت دوم}

دستاوردها، قلمرو و مدت حکومت حضرت


 مدت حکومت

پس از اینکه عالم بشریت یک دوره بسیار طولانی از حاکمیت ظلم و ستم را پشت سر گذاشت، جهان با ظهور آخرین حجّت پروردگار به سوی حاکمیت خوبی‌ها خواهد رفت و حکومت به دست حاکمان و نیکان قرار خواهد گرفت و این وعده حتمی خداوند است.

حکومت خوبان که با فرمانروایی امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) آغاز می‌شود تا پایان عمر دنیا ادامه خواهد یافت و دیگر روزگار ظلم و ظالمین تکرار نخواهد شد.

در سخنی که پیش از این از پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) نقل شد آمده است که خداوند بزرگ حاکمیت آخرین پیشوای معصوم را به پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) بشارت می‌دهد و در پایان می‌افزاید:

«(پس از آنکه مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به حکومت رسید) دولت او را دوام خواهم بخشید و پیوسته تا قیامت، روزگار (و حاکمیت زمین) را در دست اولیاء ودوستان خود دست به دست خواهم کرد.» (36)

بنابراین نظام عادلانه‌ای که امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برپا خواهد کرد، دولتی است که پس از آن برای دیگران دولتی نخواهد بود و در حقیقت تاریخ جدیدی از حیات بشر شروع خواهد شد که سراسر در زیر حاکمیت الهی بسر خواهد بُرد.

امام باقر(علیه السلام) فرمود:

«دولت ما آخرین دولت هاست و هیچ خاندان صاحب دولتی نمی‌ماند مگر اینکه پیش از حکومت ما، حاکم می‌شوند تا وقتی (حکومت اهل‌بیت بر پا شد و) شیوه حکمرانی ما را دیدند نگویند، اگر ما هم حاکم می‌شدیم همینگونه عمل می‌کردیم.» (37)

بنابراین مدّت استمرار نظام الهی پس از ظهور، جدا از مدّت حکومت شخص امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که مطابق روایات آن حضرت باقیمانده عمر خود را حاکم بوده و سرانجام چشم از جهان فرو خواهد بست.

تردیدی نیست که مدت حکومت آن حضرت باید به قدری باشد که امکان تحول جهانی و استقرار عدالت در همه مناطق عالم وجود داشته باشد ولی اینکه این هدف در چند سال قابل دسترسی است، قابل تخمین و گمانه زنی نیست و باید به روایات امامان معصوم(علیهم السلام) رجوع کرد. البته با توجه به قابلیت‌های آن رهبر الهی و توفیق و مدد غیبی برای آن حضرت و اصحاب و یاران شایسته‌ای که در اختیار اوست و آمادگی جهانی برای پذیرفتن حاکمیت ارزش‌ها و زیبایی‌ها در زمان ظهور، ممکن است که رسالت مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در زمانی نسبتاً کوتاه انجام شود و جریانی که بشریت در طول قرون متمادی از ایجاد آن ناتوان بوده است در کمتر از 10 سال اتفاق افتد.

روایاتی که مدت حکومت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را بیان می‌کند بسیار گوناگون است. بعضی از آنها مدت حکومت آن حضرت را 5 سال و تعدادی از آنها 7 سال و برخی دیگر 8 و 9 و 10 سال بیان کرده است. چند روایت هم مدت حکومت را 19 سال و چند ماه و بالاخره 40 سال و 309 سال بر شمرده است. (38)

گذشته از اینکه علّت این همه اختلاف در روایات، روشن نیست پیدا کردن مدت واقعی حکومت از میان این روایات کاری دشوار است. اما بعضی از علمای شیعه با توجه به فراوانی و شهرت روایات 7 سال، این نظر را انتخاب کرده‌اند. (39)

و بعضی دیگر گفته‌اند مدت حکومت امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) 7 سال است ولی هر سال از سالهای حکومت حضرت به اندازه 10 سال از سالهای ماست که این مطلب نیز در بعضی روایات آمده است:

راوی از امام صادق(علیه السلام) درباره مدت حکومت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) سؤال می‌کند و امام می‌فرماید:

«(حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هفت سال حکومت می‌کند که برابر 70 سال از سالهای روزگار شماست.» (40)

مرحوم مجلسی; می‌فرماید:

«روایاتی که درباره مدت حکومت امام(علیه السلام) رسیده است باید به احتمال‌های زیر توجیه کرد: برخی روایات به تمام مدت حکومت اشاره دارد و برخی بر مدت ثبات و استقرار و حکومت. بعضی مطابق سال‌ها و روزهایی است که ما با آن آشناییم و بعضی مطابق سال‌ها و ماههای روزگار حضرت است که طولانی می‌باشد و خداوند به حقیقت مطلب آگاه است.» (41)

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اهالی بصیرت ( جمعه 92/7/19 :: ساعت 12:25 صبح )


   1   2      >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

تربیت یافتگان غرب و شرق
جناب آقای ظریف خجالت بکش!
یا از روی ناآگاهی است یا خیانت
آموزش حجاب
واردات یونجه از فرانسه!
شهدا زنده اند...
واردات کالا ازکشورهای دیگرسبب تعطیلی بسیاری ازواحدهای تولیدی شده
نوروز
مکارم: برای حل مشکلات اقتصادی به رفع تحریمها دلخوش نباشیم
چرا حجاب؟!
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 45
>> بازدید دیروز: 208
>> مجموع بازدیدها: 558038
» درباره من

اهالی بصیرت
مدیر وبلاگ : اهالی بصیرت[886]
نویسندگان وبلاگ :
بداغی (@)[0]

علیرضا (@)[0]



» پیوندهای روزانه

مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی [2]
گفتگوی دینی
کانون گفتمان قرآنی
معارف قرآن
آوینی
مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه [1]
سایت جامع دفاع مقدس [1]
شهدا [1]
فرهنگ ایثار و شهادت [2]
نورالشهدا
صبح [1]
منجی [1]
سبکبالان [1]
فارس نیوز [1]
پایگاه خبری رجانیوز [3]
[آرشیو(30)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حکومت مهدوی و وظایف منتظران[18] . سیاسی[10] . عطر انتظار[5] . فوتبال[3] . امام خمینی[2] . جوشقان . کتاب . وعده آب و برق مجانی .
» آرشیو مطالب
دی 91
بهمن 91
اسفند 91
فروردین 92
اردیبهشت 92
خرداد 92
تیر 92
مرداد 92
شهریور 92
مهر 92
آبان 92
آذر 92
دی 92
بهمن 92
اسفند 92
فروردین 93
اردیبهشت 93
خرداد 93
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93
بهمن 93
اسفند 93
فروردین 94
اردیبهشت 94
خرداد 94
تیر 94
مرداد 94
شهریور 94
مهر 94
آبان 94
آذر 94
دی 94
بهمن 94
اسفند 94

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
عطر ظهور
فرزانگان امیدوار
شین مثل شعور
لحظه های آبی( سروده های فضل ا... قاسمی)
..:: وزنه سیاسی ::..
پردیس
سرباز ولایت
قلمدون
وبلاگ شخصی محی الدین اله دادی
.عاشق خدا .
نگارستان خیال
ندای ماهین
نشریه حضور
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
حامد ذوالفقاری
طب سنتی@
*شهرستان بجنورد*
آقاشیر
صراط مستقیم
پیام نمای جامع
وبلاگ گروهیِ تَیسیر
ارمغان تنهایی
کوثر ولایت
داستان های جذاب و خواندنی
تسنیم
قافیه باران
امام خمینی(ره)وجوان امروز
مشکات نور الله
سرباز حریم ولایت
نت سرای الماس
وب سایت رسمی جوشقان
فرهنگی نوین
سربازان گمنام امام زمان
به سوی ظهور
جاوید باد ایرن
پرچم‌های سیاه شرق
سکوی هشتم
حجت بن الحسن العسکری امام زمان(عج)
سربازی در مسیر
رنگی ها در ورزش ها

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب